Neaţa lume!

Bună dimineaţa, lume, vă salut căci vă iubesc
Bună dimineaţa, viaţă, să trăiesc

(Zdob şi Zdub – „Bună dimineaţa”)

Bună dimineaţa, universule! Şi bine v-am găsit în acest viitor rai al aberatorilor, să sperăm.

Deci, de ce m-am apucat eu de chestia asta cu bloguiala? Păi, se poartă, are şi Iliescu, e viitorul, e trendy, e noul roz, aşa poate să-mi ajungă numele pe miliarde de buze şi să ajung să-mi petrec restul vieţii în faţa unui calculator, până ajung un robot sclerozat, care îşi împarte fiecare detaliu al măruntei lui existenţe cu toată lumea.

Trecând peste motivele pentru care n-ar trebui să fac asta(dar care pare că sunt îngrijorător de mult folosite ca argumente pro), mai am şi eu o părere sau două despre un lucru sau două, şi am nevoie de un spaţiu în care să le bolborosesc liber. Dacă e în ochii tuturor, cu atât mai bine.

Sper doar să nu transform ăsta în încă un blog lacrimogen, ultrapersonal, de genul „Azi sunt supărat, mâine-s deprimat, marţi m-am văzut cu Vasile şi Irinuca, am băut o bere şi am mâncat trei clătite, parcă mi-a mai trecut, dar totuşi vai ce lume crudă”.

Printre leitmotivele viitoarelor mele aberaţii menţionăm:

  • Ar trebui să ne cărăm cu toţii în Canada, mai ales dacă Septimiu Sărăţeanu comentează fotbal
  • Dacă tot nu ne cărăm în Canada, ar fi mai bine să încercăm să schimbăm ceva decât să ne tot smiorcăim că sistemul e ticăloşit
  • Zdob şi Zdub sunt cei mai tari. Sau Iron Maiden. Sau Flogging Molly, sau Gogol Bordello,…
  • Postmodernismul e o chestie grozavă când nu e oribilă, ceea ce pare că e în sine o observaţie destul de postmodernă
  • Apropo, nu există certitudini. Las-o baltă. Nu există. There is no spoon.
  • Marin Sorescu e ăl mai tare scriitor din univers
  • Sadoveanu, în schimb, ar trebui să fie înviat doar ca să fie omorât
  • Cel mai tare cântec din istoria omenirii este Bună Dimineaţa. Asta azi. Mâine o să fie Hallowed Be Thy Name sau Fields of Athenry sau Black Friday Rule sau ăla cu Molly Malone din cartea de engleză de nuştiucând sau….
  • Sportul Studenţesc este cel mai bun club din univers. Bine, a fost cândva. OK, OK, a fost al doilea. Al treilea? Top 100? Pleaaasee..
  • And you’ll never walk alooone
  • Apropo, vreau şapcă cu Liverpool
  • Vă plictiesc, nu?

Voie bună!

2 răspunsuri la „Neaţa lume!

Lasă un răspuns

