Ce mă enervează

Eu te urăsc pe tine, pe câinii şi pe pisicile tale

(Cel mai tare început de felicitare din istorie)

Că tot se poartă. Aştept să am zile mai inspirate, când în sfârşit o să fac ceva ce nu se poartă.

Deci uite ce mă enervează:

  • Echipele „mari” din fotbalul nostru şi aroganţa cu care se înconjoară singure
  • Oamenii care se ceartă/omoară/războiesc fără motiv, cu alte cuvinte oamenii care se ceartă/omoară/războiesc
  • Persoanele care îmi spun, şi mai şi cred, că există o singură soluţie. No way. Există două, trei, 17, o infinitate…niciodată nu există o singură soluţie
  • Sadoveanu
  • Moga(da, asta include toată familia)
  • Politicienii noştri
  • şi ai lor
  • Persoanele care îmi spun că ar trebui să fiu mai ordonat. Mai mari şanse aţi avea încercând să-l convingeţi pe un negru să fie alb
  • Rozul
  • Faptul că înainte să mă apuc de lista asta mi se părea că o să am mai multe idei
  • Sistemul ticăloşit. Cum care? Toate!
  • Inzaghi
  • Cornel Dinu
  • Toţi cei care încearcă să facă din literatură ştiinţă
  • Faptul că un articol despre aşa ceva conţine doar 1-2 fraze (chiar aşa subţire e Wikipedia română?)
  • Faptul că nu ne mai încap stadioanele, pieţele publice şi că acum nu mai avem loc nici pentru zăpadă pe străzi (bineînţeles, cu ajutorul iubiţilor domni primari). More on that later, dacă nu mi-e lene
  • Trigonometria
  • Faptul că lenea nu e apreciată la adevărata ei valoare, ca o artă, ca un adevărat stil de viaţă
  • Reţetele gen „Trebuie să scrii măcar o dată pe zi”, deşi dacă n-ar fi fost ele probabil n-aş fi scris asta. Şi dacă stau să mă gândesc mai bine, tot ce necesită o reţetă, un algoritm sau o listă de paşi, e destul de artificial.
  • Faptul că WordPress nu e foarte prietenos cu Opera
  • Probabil tu.
Lasă un răspuns

