Blm plm

N-am zis eu.

Cântecul monstrului din Loch Ness

de Edwin Morgan

Sssnnnwhuffffll?
Hnwhuffl hhnnwfl hnfl hfl?
Gdroblboblhobngbl gbl gl g g g g glbgl.
Drublhaflablhaflubhafgabhaflhafl fl fl –
gm grawwwww grf grawf awfgm graw gm.
Hovoplodok – doplodovok – plovodokot – doplodokosh?
Splgraw fok fok splgrafhatchgabrlgabrl fok splfok!
Zgra kra gka fok!
Grof grawff gahf?
Gombl mbl bl –
blm plm,
blm plm,
blm plm,
blp

21 de răspunsuri la „Blm plm

  1. am zis k nu e adevarat knd am .. citit .. din pacate asta am de invatat pt maine :)) practic nu stiu ce sa invat din asa ceva dar .. asta e:))

  2. Pingback: Ce căutaţi voi « Aberez, deci exist

  3. chiar azi am facut si eu lectia asta si mi se pare foarte aiurea:)).oricum…este CAM IMPOSIBIL sa inveti asta pe derost.. si pentru ce? ca nu te opreste nimeni pe strada sa te puna sa reciti cantecul monstrului din loch ness..=))

  4. Hai mă, că poezia e drăguță. Altfel, reiterez(sau iterez prima oară, că înainte am fost ambiguu): cine își pune elevii să învețe asta pe de rost trebuie împușcat. Și judecând după valul de searchuri din ultimele zile deduc că în clasele din toată țara a sosit iar vremea pentru cântecul monstrului din Loch Ness

  5. Păi povestește-ne și nouă. La câte searchuri sunt cu asta, mă gândesc să lansez „Comunitatea online și rețeaua socială a celor care au de făcut chestii cu Cântecul monstrului din Loch Ness la școală”.

  6. Pingback: Herta Müller și Gabriel Liiceanu « Aberez, deci exist

  7. la inceput cica semnifica sunete care ar putea fi asociate cu mancatul „gm grawwwww grf grawf awfgm graw gm” :)) si la sfarsit poti spune ca monstrul din Loch Ness intra inapoi in apa si incepe sa faca bulbuci „Gombl mbl bl –
    blm plm,
    blm plm,
    blm plm,
    blp” cam asta am inteles din ce ne’a predat profa azi 😀

  8. Cine crede ca autorul era beat sa dea Thumbs Down.
    Cine crede ca era high Thumb Up.
    Ar mai fi si a 3-a varianta…era extraterestru.

Lasă un răspuns

