Ia-ţi, mă, metri

zidul trebuie să fie la nouă metri şi cincisprezece centimetri

(comentatori, arbitri, jucători pe alocuri, suporteri, TU)

Acum că mă uit la dată, observ că nu-i chiar atât de proaspătă treaba. Dar whatever, eu acum am dat de dânsa.

Ce poate face sistemul imperial (yarzi, picioare, mile, de-alea) pentru noi, în afară de a ne încurca groaznic când vine vorba de el? Uite că poate să prăbuşească sateliţi NASA. Mă rog, să piardă misiuni către Marte, ca să fiu mai exact.

Ghiduşia de 125 milioane de dolari îşi aştepta comenzile în măsuri imperiale, dar ghinion! NASA trecuse de ceva vreme la sistemul metric. Şi..buf, s-a apropiat prea mult de planetă şi dusă a fost.

Articolul complet la CNN.

10 yarzi înseamnă 9.15 metri. Microbiştii ştiu de ce. Voie bună!

Lasă un răspuns

