Sportul Studenţesc – CSM Focşani 1-1

Of, iarăşi egalul ăsta, nu mai scăpaţi

(Mama)

Scuzaţi “cronica” întârziată, dar se potriveşte cu viteza jocului.

Lucrările la pasajul Basarab par să înainteze, iar pe lângă afişele cu locuri de muncă în America au apărut şi cele pentru Canada şi Australia. Am văzut şi un elicopter, deşi nu mi-a aterizat în ciorbă. Probabil pentru că n-aveam ciorbă. Ce legătură au astea cu fotbalul? Nici una, şi nici ce am văzut în prima repriză nu are.

După pauză, am trăit unul din cele mai penibile momente de până acum: condus cu 1-0, acasă, de CSM Focşani. Poate că aşa a fost schema băjeţilor, care au ales să-şi aşeze cele 75 de minute de neputinţă la începutul şi nu la sfârşitul meciului. Asta pentru că pe final chiar am mai mişcat şi am arătat, în sfârşit, da!, ca o echipă de Divizia B(ce reuşită!)

Noroc cu Varga, care şi-a amintit că mai ştie şi cu mingea şi a ameţit vreo doi fundaşi, după care a centrat pentru Postolache, cap şi gol, şi ieşim cu un strop de demnitate intactă din meciul ăsta.

Nu jucăm nimic, şi asta în cel mai bătrânesc mod posibil. Nici un pic de vlagă, nici un pic de motivaţie, şi dacă cele două apar pentru o clipă, nici un pic de talent. Nimeni. Poate cu o semi-excepţie: Florin Sandu, care mai încearcă, dar într-o echipă de nesimţiţi n-are cu cine să se înţeleagă.

Născut în 1916. Să nu-l lăsăm să moară în 2008. Haide Sportul!

Lasă un răspuns

