Progresul Bucureşti – Sportul Studenţesc 3-0

O cronică sumară şi alandala, că nu mă simt în stare de mai mult.

Uneori oamenii din tribună pot vedea şi exprima lucrurile într-un mod mult mai clar şi simplu, iar când spun “oamenii din tribună” nu mă refer la mine. Prin urmare, o să mă limitez la vorba cuiva, care observa că Sportul n-a avut nici un şut. Cam asta-i buba. Am reţinut doar un şut al lui Sandu de la sfârşit, spectaculos nu pentru că ar fi fost vreun pericol pentru poartă, dar pentru că era să iasă în aut(de margine!)

Progresul a atacat mai mult încă de la început şi, una peste alta, a fost echipa care şi-a dorit mai mult să construiască ceva. Şi în cele din urmă le-a ieşit. Corner, cap Oprsal, mingea sare din pământ, loveşte şi transversala, şi intră. Era deja repriza a doua. Prima a fost fâsâită. Şi a doua.

Ultimele două goluri au venit mai spre sfârşit, când apărarea noastră deja se dezintegra în mod vizibil. Apropo, Popescu a părut şi mai inexact ca de obicei. Poate într-una din zilele astea o să-l văd prinzând o minge în loc s-o respingă fix în faţă.

Pe de altă parte, tot respectul pentru faza penalty-ului, când a scos foarte bine. Şi cu asta v-am zis că Nationalul (nu pot renunţa la numele ăsta) a avut un penalty, care mi se pare că n-a prea fost. Şi noi mai avusesem în prima repriză o fază la care mi se pare că a prea fost, dar nu ni s-a dat. Şi nu înţeleg de ce i-a dat Deaconu roşu lui Patriche. Probabil mi-a scăpat ceva. Oricum, valoarea lui se vede din faptul că e trimis numai la meciuri de-astea de când cu bricheta.

Cam atât. Au mai rămas trei puncte în faţa Progresului şi mă ia tremuratul. Sâmbătă, în Regie, cu FC Săcele. Doamne ajută.

Promit că o să mai scriu şi despre altceva decât meciuri, şi asta curând. Dar asta de partea cealaltă a unui munte, sau mă rog, deluşor, de variante. Voie bună.

Şi ca o încheiere tot respectul pentru cei trei oameni care au rămas alături de Sportul până la sfârşit, după ce galeria, şi-aşa de buzunar, se dezintegrase treptat. Deşi nu pot fi de acord cu scandarea “Suntem mândri de voi”, nu la lipsa cruntă de voinţă pe care am văzut-o azi în joc. Punct.

Haide Sportul!

Un răspuns la „Progresul Bucureşti – Sportul Studenţesc 3-0

Lasă un răspuns

