It’s back!

Mda. Xhost.ro a fost jos pentru..nu ştiu exact cât, dar pentru foarte mult, aşa că mă bucur că bolboroselile s-au întors online. Note to self: back up. Now. Second note to self: gândeşte-te la ceva mai serios decât free hosting.

Hai că ne mai citim mâine, dacă aţi mai rămas careva. Ah, şi bre, ziceţi-mi şi mie când sunt alegerile alea. Şi eu cu cine votez. Cică unu’ şi-a făcut blog sau ceva cu motto-ul ”Nu contează cât de lung am părul”. Dacă cineva n-are vrăjeală mai apropiată de inimioara mea, ăla e, că oricum cam sunt o apă şi-un pământ. Da’ cum îl cheamă?

Lasă un răspuns

