Ce am învăţat în vacanţă

You know, I learned something today. We thought we could make money on the Internet. But, while the Internet is new and exciting for creative people, it hasn’t matured as a distribution mechanism to the extent that one should trade real and immediate opportunities for income for the promise of future online revenue. It will be a few years before digital distribution of media on the Internet can be monetized to the extent that necessitates content producers to forego their fair value in more traditional media.

(South Park)

 Mereu am vrut să am un motto mai lung decât articolul. Să vedem dacă îmi iese.

 E bine ca din fiecare perioadă aşa, mai de pauză, să înveţi ceva, sau măcar să te faci că ai învăţat ceva. Deci uite revelaţiile mele pentru perioada asta:

  •  Oamenii care nu s-au văzut de secole şi nu prea se înghit pot să fie amabili şi să menţină aparenţele cu disperare atunci când la mijloc e un borş de miel, nişte friptură, ouă, cozonac, şi ce mai înseamnă o masă de-asta kiloooomeeetrică de familie. Şi, nu ştiu, chiar şi persoanele cu care nu pot spune că am ceva de la asemenea evenimente, au o atitudine prea dulceagă, rozacee şi jucată. Pe de o parte, e bine că friptanele îi pot uni pe oameni. Pe de alta, începe să-mi miroasă rău a fals.
  • Stadioanele Regie şi Giuleşti sunt mai revoltător de aproape decât credeam.
  • Apropo de asta, ăia de la Sport Total FM sunt varză. Ieri, timp de zece minute m-am bucurat că a bătut Sportul, aşa cum au anunţat ei, după care m-am dus la forum pentru a descoperi că de fapt s-a terminat 1-1. UMFLAŢILOR!
  • Varianta 23 e mishto. Dacă totul ar fi ca varianta 23, lumea ar fi un loc mai frumos.
  • Muzica din reclame e mai bună ca cea dintre ele. Mă rog, de mult mă gândeam că e aşa, dar mi-era lene să pun mâna şi să caut cum se cheamă chestia aia din reclama aia şi ailaltă şi ailaltă şi să le ascult, deci am avut nevoie de o mică îmbrânceală în sensul ăsta. Mulţumim complicilor noştri.
  • Cei trei tenori au cântat „You’ll never walk alone”. Totuşi, e printre cele mai… nu ştiu, bizare lucruri pe care le-am ascultat vreodată.
  • Casa aia mov era liceu. Mă rog, tot pe-acolo.
  • Cred că mai mereu eu eram cel care sparge oul celuilalt, al meu rămânând intact. Asta ar trebui să însemne ceva. Aştept interpretări.
  • Guşă se simte interzis în Bucureşti. Whateva.
  • Eu sunt singurul căruia îi place, sau mă rog, nu-i displace ploaia. Asta era o observaţie mai veche, dar nu ştiu, e…trist. Şi nu mă luaţi cu mocănisme. Mă refer la o ploaie mai hotărâtă.
  • PSD-ul a dat mici şi bere de 1 mai şi eu nici n-am ştiut. Deci se poate. Din punctul ăsta de vedere, a fost cel mai frumos 1 mai.
  • Ceahlăul o să bată pe Poli. Din ţara asta, persoana care îşi doreşte cel mai tare să pice Buzăul sunt eu. Dar, pentru numele tuturor zeilor, nu aşa!
  • În punctul în care te simţi cel mai umflat, şansa ca cineva să spună ”Mai ia ceva, Răzvane! Mai serveşte!” (argh! Când n-o să se mai spună ”mai serveşte”?) a trecut cu mult de 100%. A se înlocui Răzvan cu numele cititorului/oarei.

Cam asta ar fi, deşi tot am impesia că mai aveam, dar am uitat de printre ele. În fine, mai revin. Voie bună!

Lasă un răspuns

