Ce am învăţat în afara vacanţei

Bre, a fost o săptămână ca naiba. Şi asta va fi la fel. Cred că printre ea am găsit totuşi şi varii lucruri notabile şi nenotabile în acelaşi timp:

  •  Codrin Ştefănescu ne dă cartoane cu meciurile, grupele, programul de la Euro. Până acum e cel mai mult ce mi-a oferit vreun candidat, deşi Negoiţă se chinuie să mă cumpere cu o hartă a sectorului şi amintindu-mi câte a făcut el pentru mine. Când sunt alegerile? (observaţi atitudinea de alegător total neinformat)
  • O candidată de la Bacău are sloganul „Încearcă şi cu o femeie”. Ştire veche, dar mi-am amintit zilele astea.
  • Atunci când te simţi mai stresat şi cu săbii deasupra capului, fii sigur că mereu o să apară ceva mai nasol.
  • Este posibil să-ţi crape Messengerul (sau să meargă offline din propria voinţă şi fără motiv, aştept o formă românească mai bună pentru go offline) o dată la un minut, vreme de jumătate de oră, şi mai mult, dacă nu te saturi. E ca un foc de artificii sort of..-ish
  • Varianta 36 e destul de mishto. Dacă găsesc o variantă prietenoasă pe săptămână, tot e ceva, nu?
  • Să înveţi Morse code pare mai boring decât mi se părea iniţial.
  • O lecţie despre sărăcia românului, cu care eram dator mai de săptămâna trecută: Mă întreabă bunică-mea „Cu ce tren crezi că plec la Mediaş?” Eu o clipă de ezitare, ea „Cu Intercity”.
  • Uneori rămâi cu impresia că mai aveai 4000 de întrebări pentru 4000 de persoane, dar când ai ocazia nu-ţi vine nici o întrebare. Mă enervează senzaţia, iar zilele astea mă bântuie.
  • O lecţie despre responsabilitate, cu care eram dator de săptămâna trecută: În spatele blocului, vine o maşină destul de hotărât, nu ştiu ce vroia, se ciocneşte de alta care era parcată. Nu cât să înceapă să cadă piese sau ştiu eu ce, dar o buşitură zdravănă. Instantaneu, respectivul pleacă, cu aceeaşi viteză cu care venise.
  • E filiera teoretică, nu tehnică, cum am completat eu iniţial ca varza. Vorbe-n vânt. Filiera teoretică, profilul real. Un pic pleonastic?
  • Uneori, când nu-ţi iese ceva, e bine să înlocuieşti 10 cu 3. Data viitoare când nu-mi iese ceva, amintiţi-mi că am zis asta.
  • Se întâmplă nişte chestii totally fucked up pe-aici (dezambiguând: dacă nu mai vrei fotbal, nu da click)
  • Poţi face un sistem de operare să te sfătuiască să te contactezi pe tine ca să afli de ce a crăpat programul scris de tine. Şi asta fără mare efort. Mă rog, dacă eşti eu.

Hai noroc şi voie bună, baftă-n teză la română!

Lasă un răspuns

