Sportul Studenţesc – FC Botoşani 0-1

Nu s-a jucat nimic. Dar nimic, nimic, nimic, nimic, nimic, nimic,.. cred că aţi înţeles ideea. Nimic. Nada. Rien. Bănuiesc că a fost un meci bun pentru bronzat, asta ca o tentativă de parte pozitivă.

Când am plecat de acasă, am văzut că în uşă îmi fusese înfipt pliantul unui independent care candida la consiliul local. Zicea ceva gen ca să votaţi oameni nu liste, Nuştiucine, candidat independent, ultima pagină a buletinului de vot. Nu ştiu nimic despre el, iar numele, pe care l-am şi uitat, sună total necunoscut. Şi el pe asta se bazează. Şi pe ultima pagină. Şi în fond îmi ziceam că dacă nu mă convinge nimeni, probabil un amărăştean de la coadă fără partid sau cu unul mărunt e cel mai bun.

Hai să nu divagăm prea urât. Ajung eu la meci, echipele tocmai ieşeau pe teren, deci mai erau câteva minute până să înceapă. Târziu pentru standardele mele, devreme relativ la cum am ajuns în ultima vreme. Mă uit, peluza goală. Apare şi Marius din partea cealaltă, şi pentru câteva minute mă mir în ce hal bate vântul pe stadion. La Predeal – Chitila au fost mai mulţi spectatori. La un moment dat aveam să număr şi opt oameni în bucata noastră tradiţională de peluză, deci o creştere spectaculoasă cu 300%. Se poate să fi ajuns şi la cota 10.

Pe teren, joc de vacanţa vacanţei. În treacăt, mi-au rămas în minte câteva ocazii şterse pentru noi, un voleu de pe la 16 metri, câteva lovituri cu capul la care poziţia a fost bună, dar mingea s-a dus în plopi. Stângă s-a dat cap în cap cu Curelea. În afară de asta, niciunul dintre ei n-a ţinut să se facă remarcat prea tare.

La un moment dat, cei de la Botoşani aruncă mingea în faţă, fundaşii noştri încet, domol, ca la jogging, Popescu nu iese nici el prea energic, şi ăla negru, Kone sau Kale, că am stabilit că aşa îi cheamă pe toţi, ciupeşte mingea, trimiţând-o în poartă. Ocazii prea multe n-au prea avut. A fost un penalty în repriza a doua, pe care l-au ratat,şi pe care subsemnatul l-a filmat prea varză ca să vă arate.

Varga a zis să-şi ia vacanţă şi a intrat ca disperatul la unul, mai, mai să se urce pe el. Arbitrul, mai somnoros ca mine, i-a dat doar galben. Aşa că după un minut, hai două, a mai comis una şi de data asta a primit roşu. Poate trebuia omul să se întâlnească cu cineva, poate chiar pleacă pe la mare, la munte, prin Kiribati, nu vrem în nici un caz să-l reţinem. După cîteva minute, Curelea i-a cosit pe doi dintr-o mişcare, să arate că poate şi el. Măcar astea le mai ies.

Am venit cu ideea că gata, am cam scăpat de griji, suntem relaxaţi, soare, iarbă verde, păsărelele ciripesc, macaraua lucrează la căminul de lângă, nu mai e stres, poate vedem şi noi ceva fotbal azi. Ce am primit din partea echipei a fost un mare, mare maldăr de sictir. Adică ce, noi să jucăm fotbal? Da’ ce ne iese? Las-o, bă, că nu picăm. Şi cu atitudinea asta nu ajungem nicăieri. Dar tot ce s-a întâmplat sezonul ăsta mă face să mă gândesc că nici nu mai vrem să ajungem nicăieri.

Când să mă scurg în afara stadionului, constat că intrarea spre gazon e deschisă într-o parte, probabil de nenea care strângea steagurile. Pentru o clipă m-am gândit să fac câţiva paşi pe gazon, dar se pune ăsta cu gura pe mine şi n-am chef. Şi lasă, că invadăm noi terenul de bucurie o dată. Aşa, în vreo zece ani. Poate 20. Ţin mult la gazonul ăla şi la tot ce înseamnă şi la tot ce s-a întâmplat pe el. Dar uneori îmi e ruşine de specimenele care calcă pe el. Clubul ăsta merită mai mult.

În alte ştiri, promovează Unirea Sânnicolau Mare şi Lotus Băile Felix. Nu la noi în serie, dar era de semnalat. Se pare că noi o să avem parte de Suceava, Snagov şi Buftea/Juventus Colentina/Aerostar Bacău. Iar la intrarea în metroul de la Crângaşi, oamenii lui Jiji şi lui Orban îi luau la chestionare şi cadouri pe trecători, iar o duduie le spunea celor de la PNG că găsesc mult mai mulţi creştini prin piaţă, pe la tarabe, şi că ăştia de pe stradă ar spune că sunt mari creştini doar din interes. Aşa, cam ca Jiji, nu? Asta pentru a încheia pe acelaşi ton electoral de prin început.

Miercuri, la Ploieşti. Nu vă impacientaţi, că nu jucăm nimic, poate dacă băgăm juniorii sau juniorii juniorilor să mai mişcăm puţin.

Haide Sportul!

Lasă un răspuns

