Mă duc şi eu să caut un coş de gunoi. Dacă ies din Bucureşti, te sun.

De curând, aveam nevoie să arunc ceva la gunoi în Crângaşi. De-a lungul întregii străzi, nici un coş, deşi locul nu era chiar în junglă, case de-o parte, blocuri de alta, iluminat public, canalizare, o stradă obişnuită. Doar că nu avansase tehnologia aşa tare încât să aibă pe stâlpi şi acele obiecte de plastic verzi sau galbene sau albastre sau cum mai sunt, în care să-şi arunce şi omul şerveţelul. Până la urmă, l-am aruncat într-un şanţ care era pe cale să fie asfaltat, după ce am cerut indicaţii până la cel mai apropiat coş de gunoi. Dacă aş fi trecut de Grant şi ajuns în faţa stadionului Giuleşti, se putea spune că am ajuns în alt cartier ca să arunc ceva la gunoi?

Asta apropo de problemele de infrastructură ale Bucureştiului, pasaje supra şi subterane, culoare unice RATB şi autostrăzi suspendate construite de extratereştri. E nevoie şi de astea, şi nevoie urgentă, dar în multe locuri există probleme mult mai simple şi reale. A promis cineva coşuri de gunoi?

Voie bună!

Lasă un răspuns

