Îmi explică şi mie cineva?

Îmi explică şi mie cineva care-i faza la reclama asta? Adică spotul îmi place şi apreciez faptul că CEC vrea să ştiu că încă trăieşte (deşi nu mai bine îl împuşcăm, să nu se mai chinuie?), dar nu văd legătura. Nici nu văd între ce chestii ar trebui să văd legătura.

Îmi explică şi mie cineva de unde aveam moneda croată pe care o aveam până ieri şi de ce acum n-o mai găsesc? Dacă ştii asta, chiar eşti mare, că eu n-am nici o idee.

Acum nu mi-au mai rămas decât întrebări despre Bac, deşi parcă mai aveam şi din afară, dar le-am uitat. Şi n-aş vrea să vă deprim cu aşa ceva. Totuşi, îmi explică cineva cine era Parizianu? (irelevant, dar aşa, de kiki) De asemenea, aş fi întrebat cine e Fred, şi se mai pomenea de nişte personaje pe-acolo, nu mai ştiu varianta (oral, română). E trist, oricum, deci vă scutesc de întrebările despre noima formatului de la oral sau capetele de integrare.

Totuşi, îmi explică şi mie cineva ce stil e o scrisoare către fi-su lui Caragiale, de la maestrul Tache de la Carul cu Bere, care conţine reţeta de mici? Da’ o scrisoare simplă? Asta mi s-a mai spus de-a lungul timpului, dar am o memorie de goldfish.

Hai, voie bună. (Îmi explică şi mie cineva de ce tot spun asta? Puncte bonus pentru explicarea a cine sunt, cum mă cheamă şi ce dată e azi, că nici la detaliile astea nu cred că mă pot concentra.)

Lasă un răspuns

