Covrigul, soră cu românul

Şi a fost şi turul covrigăriilor. Cursa a avut de toate: am câştigat, am trecut pe lângă stadion, am trecut pe lângă casă, am trecut pe lângă masă, am explorat conceptul de ceai cu lapte şi lămâie în viziunea automatului de la liceu, plus obişnuitele conflicte dintre participanţi de la sfârşitul oricărei întreceri din Românica.

În concluzie, la anul turul covrigăriilor va avea un regulament clar cu 500 de puncte, promovare la nivel internaţional, mai mult de o zi (că de-aia îi zice tur), un traseu care va vizita şi sectorul 4, dacă Piedone ne asigură că nu bate oamenii în pieţe, şi sectorul 1, dacă îmi aminteşte cineva de ce ar trebui să-mi pese de sectorul 1 sau unde e un covrig pe-acolo. Probe de sprint, căţărări, zone de tranzit cu RATB/metrou clar stabilite garanţii prin care se opresc toate războaiele din lume în timpul turului, poate chiar covrigi,toate la anul, doar votaţi-mă.

Una peste alta, dacă turul covrigilor a fost, în efectiv redus, dar bun, şi fără să scriu eu ca pamplecul de el aici, poate trebuie explorat şi conceptul de returul covrigilor. Idei?

Voie bună!

Lasă un răspuns

