Ne-au bătut şi ăştia

Sportul Studenţesc a pierdut cu  1-0 amicalul de ieri după-amiază, din Italia, cu Reggiana AC. Golul l-a marcat Spadaccini, whoever that is. De înţeles, având în vedere că s-a rulat tot lotul, a jucat şi Gâscă. Şi oricum n-o să mă cramponez pentru amicale, care în ultimii ani ne-au ieşit, dar au fost urmate de sezoane şterseee, şterseee…

Iar am jucat în albastru. Vreau negru. Îmi lipseşte negrul. Fii în negru pentru Sportul! (Hei, se potriveşte şi cu starea de spirit)

În comparaţie, Progresul va juca un amical cu Fiorentina, şi meciul de prezentare îl au cu Catania. Pe noi nu ne vrea nici CF Predeal în amicale. Uof.

Haide Sportul!

2 răspunsuri la „Ne-au bătut şi ăştia

  1. [Meanwhile…]
    Dinamo II e in cantonament în Austria, pe banii lu’ Walter probabil. A făcut până acu un 0-0 cu Rodenga Brescia (Italia, C2), 1-3 cu Paasching (Austria 2) şi 0-1 cu Ankaraguku (ghici). Concluzia? Teme-te, măcar am dat gol!
    Nu te aştepta la prea multe de la Dinamo II, mai ales cum Atto şi Zie sunt la prima echipă acum. Dar sunt şanse ca echipa să primească curând întăriri gen boştină (doamne ajută), sau andrei cristea.

  2. Săru’mâna Cre’ că-s mai bune rezultatele ca ale noastre, şi Ankaragucu deja e amical de lux.
    Atto şi Zie….ăştia erau negrii ăia de pe-acolo, de-am zis că-s singurii care mai alergau?
    După ultimele sezoane, m-aş teme şi de echipa pensionarilor din blocul lu’ bunică-mea. Boştină, Cristea…ugh, o să fie naşpet.

Lasă un răspuns

