Câteva flecuşteţe

Nu obişnuiesc să fac cu bestialitate teste pe net care-ţi spun ce culoare are părul care-ţi creşte în nas şi ce fel de personalitate ai bazat pe cât de mult te latră câinii mici pe stradă (deşi parcă m-ar interesa asta). Într-o zi, mai demult, le-am luat la rând cu o bestialitate necaracteristică, dar nu mai ţin minte mai nimic, decât că unul mi-a spus că am creierul mov şi nu eram singur. Start wearing purple, wearing purple…

Dar când am dat de un test care îţi spune cât de disperat după bloguială eşti nu m-am putut abţine. Trebuia să aflu ceea ce era deja evident şi trist. 67%, mi-a spus. Mă aşteptam la ceva mai grav, but I still need to get a life. Testul e aici. L-am descoperit aici. Fusese în prealabil descoperit aici.

O altă chestie pe care o s-o îndes aici în ideea că măcar împreună vor da impresia că spun ceva interesant este Wordle. Îi dai un text, un blog, something şi îţi generează o reprezentare pufoasă a cuvintelor de pe-acolo, în care alea care apar mai des vor fi mai mari. Util ca să-ţi formezi o idee despre ce îl obsedează până la disperare pe autor sau doar un mod interesant vizual de a prezenta conţinutul unui blog/text/whateva. Uite cum arată pentru blogul ăsta:

Wordle despre Aberez, deci exist

Wordle despre Aberez, deci exist

Lasă un răspuns

