Amical: Sportul – Buftea

Aici ar fi trebuit să scriu despre amicalul cu Buftea, dacă el s-ar fi jucat unde am crezut că s-a jucat. Dacă ştie careva ceva…aştept.

Am ieşit din casă când aveam 10 goluri avans la handbal (more on that later, I guess), deci ziua părea că a început bine. Târâitul cu metroul până-n Regie, la pas spre stadion. Cum ne apropiam de stadion, cam linişte. Eh, lasă, aşa e mereu, or fi venit vreo trei inşi la meciul ăsta şi de-aia nu se aude nimic. Poarta deschisă, gardianul suficient de anemic încât să nu schiţeze vreun gest când am intrat. Stadionul gol. And I mean nobody. Porţile de acces spre gazon deschise. Dacă aveam şi o minge… Pe teren nici o tuşă schiţată, dar vreo trei porţi. OK, nu prea pare că o să fie un meci aici în curând.

Pe gazon apare un nene cu o roabă care se apucă să vopsească diverse pe-acolo şi ne spune că meciul e la Buftea. Oops. Oops.

Dar erau nişte grupe de juniori care jucau pe-acolo, deci am putut studia viitorul clubului. Viitorul arată..binişor. Concluzia e că Alex e bun. Unele faze arătau ca la echipa mare de dezorientate, dar măcar ei au scuza că-s mici. Tari puştii.

Corner

Corner

Am observat că erau şi rufe la uscat pe-acolo. Asta .. îmi scapă. Bine, să zicem că înţeleg de ce-s şosetele stil Sportul atârnate pe o sfoară să se usuce, dar chiloţi? Erau şi câteva sculpturi, ca să am ce poze pune aici când n-am ceva mai bun.

Şosete studenţeşti

Şosete studenţeşti

Ah, şi scările care duc spre tribună erau proaspăt vopsite. În afară de nenea cu roaba, am mai văzut un nene cu o maţină de tuns iarba şi un domn cu o coasă, cu care e de înţeles că n-am vrut să am a face. Pe anumite porţiuni din gazon au răsărit floricele, iar unele sunt cam chele. Nimic nou sub soare, bănuiesc.

În concluzie, nu ştiu nimic despre meciul cu Buftea dar se fac pregătiri pentru noul sezon foaarte încet. Pentru peste 10 sezoane, pare că ne pregătim ceva mai bine. Deşi Alex mai are timp să devină un mingicar care nu dă pase şi îşi bea creierii toată ziua. Doamne fereşte.

UPDATE: Cică s-a terminat 2-2. Noi am avut 1-0, ei au avut 2-1.

Haide Sportul!

2 răspunsuri la „Amical: Sportul – Buftea

Lasă un răspuns

