Două nedumeriri

Am şi eu două întrebări, vizavi de obiceiul nobil şi stămoşesc de a fi răutăcios/critic cu lumea, fără de care nu aş putea trăi.

În primul rând, dacă zici ceva de non-bine despre cineva când nu-i acolo, se cheamă că-l vorbeşti de rău, că eşti bârfitor, ce mai, eşti un porc. Dacă i-o zici în faţă, se cheamă că nu mai ai nici o ruşine şi că eşti porc pe faţă. Păi şi atunci cum mai ai voie? Mai mult, deşi la prima vedere aşa ar fi, astea sunt singurele două variante sau zac într-o falsă dilemă? De exemplu, dacă scriu aici “Mihai e un tip de treabă şi zice chestii decente, dar mi-e teamă ca în ritmul ăsta să nu se transforme într-un om care se uită pierdut prin tine, priveşte cu grijă în jur ca să nu fie agenţi ai Mossadului, iar apoi îţi spune că în 2012 o să vină o cometă, o invazie extraterestră şi un atac al clonelor lui Elvis, şi o să murim cu toţii, deşi discuţia are loc în 2016″ (salut, nepoate, sper că mai citeşti pe-aici), asta în care dintre cele două categorii de mai sus intră?

Şi a doua. Am dreptul să mă iau de ăia care poartă ochelari de soare noaptea, în cazul în care port şapcă noaptea? Că dacă nu, va fi un sacrificiu greu de făcut, dar sunt dispus să nu mai port şapcă atunci când e întuneric afară. Totul ca să pot să-i critic pe umflaţii ăia.

Voie bună!

4 răspunsuri la „Două nedumeriri

  1. Cum ţi-ar zice oricine, după o picătură din serul adevărului: „Bârfeşte pe oricine mah, da nu zice de mine, că eşti jegos”.
    Părerea mea (şi vezi ce bine-mi merge) este că ideal este să îi zici omului in faţă. Dacă e ceva ce îţi permiţi să-i zici. Fiecare relaţie are o limită în fiecare moment, când e vorba de ce poţi reproşa.
    Dar dacă e prea mult şi nu poţi spune, cel mai bine e să taci. Bine, e mult mai complicat de atât, poţi vorbi anumiţi prieteni buni.
    Să zicem că poţi să vorbeşti cu melcu despre cum eu port ochelari de soare în club, dar nu poţi vorbi cu delia despre cum ana ascultă de fapt manele. Clar?
    Clar…

  2. Înţeles, înţeles..
    Bine, cu melcu pot să vorbesc despre cum porţi tu ochelari de soare noaptea, dar cu tine pot? Că deja fac asta de vreun an. Am calificarea morală? Does anybody give a fuck about „calificarea morală” anymore? De ce stau aici punând întrebări strict ipotetice?

  3. Fetele poarta sapca atunci cand le sta parul naspa si n-au chef sa piarda timpul cu el. Tu fiind baiat,ai putea sa nu iti pese daca iti sta sau nu parul naspa,dar what the fuck,who cares? Sapca la putere bla bla

  4. Hai ca am ajuns de la faptul că eu cu şapca sunt la fel de fitzos ca ăia cu ochelarii de soare care mă calcă pe nervi la cum îmi stă părul(prost, dar nu contează, pentru amatorii de statistică). Bună concluzie: Şapca la putere bla bla!

Lasă un răspuns

