Eterna şi fascinanta Românie

Ne continuăm rememorările trecutului muzical cu această creaţie a formaţiei vocal-instrumentale Cassa Loco.

Cea mai frumoasă clipă e când ajung la muncă, în pauza de masă să beau 50 de şuncă!

2 răspunsuri la „Eterna şi fascinanta Românie

  1. Mi se par reprezentative pentru Nadia următoarele versuri:
    „Când hoţu-mi intră-n casă, eu îl poftesc la masă, lucruri valoroase chiar eu îi pun în plasă!”
    Cine ştie cunoaşte.

  2. Nu ştiu, nu cunosc, dar s-a notat. Îmi faci şi mie o listă cu obiectele valoroase de la tine acasă?
    După lungi scormoneli în memorie, Răzvan constată că s-ar putea să fie într-o situaţie oareşcum opusă: o dată stăteam la coadă pentru bilete la un meci, şi apare un nene
    -ai bilet, frate?
    -nu..
    -ia de-aici

Lasă un răspuns

