Sportul Studenţesc – Prefab Modelu 1-1

Când ajungi să joci cu o echipă care se cheamă Prefabricate dintr-o comună care se cheamă Modelu, şi încă pentru trei ani la rând, trebuie să îţi pui nişte întrebări serioase. Puncte bonus dacă în tot timpul ăsta nu reuşeşti să-i baţi acasă.

Pe de altă parte, 1-1 e o evoluţie faţă de 0-5 şi 0-1. Încăăă puţiiin…

Nu ştiu, n-am înţeles mare lucru din meciul ăsta. O fi fost de la căldură, de la pauzele de hidratare, o fi fost o conspiraţie, dar prea mult n-am de povestit. Sau poate pentru că nu s-a jucat mai nimic, dar ar fi prea simplu.

Prima repriză fleoşcăită. A doua, profundamente la fel. Două goluri relativ random: la ei, o centrare clasică cu un şut clasic şi o minge care intră în poartă clasic, totul pe lângă o apărare foarte somnoroasă. După care noi ne-am precipitat şi am început să bubuim cu mingile. Mai puţin când apărea câte unul care vroia să ia mingea şi să se ducă până în poartă cu ea. Mai puţin dacă respectivul era în careu, caz în care începea cu nişte driblinguri în direcţia opusă porţii.
Ataşăm întru edificare această fază în care Varga (apropo, parcă ăsta nu era cu faze fixe până azi) alege să bată pe poartă o lovitură liberă, probabil la sfatul lui nenea din tribună, şi se alege praful.

Şi în toată incoerenţa asta Varga a reuşit să agaţe o minge care se îndrepta spre mânuţele portarului şi să facă 1-1. Joc destul de fleoşc şi după, deşi am mai avut câteva faze, inclusiv un cap al lui Stângă la un corner pe final.

Puteam să câştigăm, dar parcă nu meritam. La ei apărare solidă şi atac…domne, cât trebuie. Ne-au dat un gol şi puţin tremurici pe alocuri.

La ieşirea din stadion, patru indivizi dintr-o maşină, niciunul măcar vag cunoscut, se apucă să urle la mine: ”Răzvaneee, ce-aţi făcut mă, Răzvaaneee?” Îmi ador echipa.

1:30 noaptea.
-Ai auzit ce a făcut România?
Eu: Nu. Ce?
-Ai auzit ce a făcut România?
Eu: Nu. Ce?
-3-0. Pentru ăia.
Eu: Nu! CEEEE?

Deci măcar Sportul o duce mai bine ca naţionala.

Ca o ştire foarte importantă şi complet neînrudită, zilele astea a fost campionatul mondial de aruncare a mobilului. În Estonia, nu în Anglia, cum ziceam eu. Au câştigat doi estonieni, şi la bărbaţi, şi la fomei, cu 85, respectiv 41 de metri. La freestyle a câştigat un câine, tot din Estonia. Măcar pe-ăştia cu concursul ăsta îi credeam oameni serioşi…

Haide Sportul!

2 răspunsuri la „Sportul Studenţesc – Prefab Modelu 1-1

Lasă un răspuns

