Azi pare o zi bună

Azi, adică mâine, care între timp a devenit azi, adică 15 septembrie, pare că va fi o zi cel puţin decentă. Din măcar două motive.
În primul rând, pentru că o să murim de frig. De cinci,opt sau poate 42 de zile îmi repetă maică-mea pe un ton panicat că luni vor fi 18 grade. Dar vai! Ce o să facem noi luni, când vor fi 18 grade? Eu aş propune un fotbal.
Nu ştiu, nu mă pot plânge fundamental de vremea din zilele astea. Totuşi, dacă mă laşi jumate de oră stând în ploaie, o să mă plâng. Aşa, dacă e vorba să mă deplasez din punctul A în punctul B pe vremea asta sau să fac ceva ce implică orice urmă de activitate, e între bună şi perfectă. Mă rog, deja azi (adică azi, 14 septembrie) mi s-a părut mai nasol ca ieri. Dar prefer mult mai mult să am creierul îngheţat decât lichefiat. Şi mă inervează că lumea nu ştie decât să se plângă. 38 de grade nu-s bune, 18 nu-s bune. Pe pariu că dacă le dai ceva mai la mijloc strâmbă din nas pentru că s-au obişnuit cu extremele? Hai gata, destul vorbit despre vreme.
Al doilea motiv pentru care ziua de mâine, adică azi, e minunată e faptul că începe şcoala. Mai exact, faptul că eu nu încep şcoala. În sfârşit, mi se dă ocazia să spun: haha, fraierilor, eu mai am două săptămâni! Măcar cu atât să mă aleg şi eu din 12 ani de învăţat prostii.
15 septembrie? Mult noroc! Voie bună!

Lasă un răspuns

