Drojdia se întoarce

Cum scriam şi aici, pentru mine drojdia.net înseamnă nişte oameni tineri care scriu chestii bune şi cărora le pasă. Ceea ce nu-i puţin lucru în vremurile noastre, în care se poartă băgatul picioarelor în orice.

Ei bine, după o lungă pauză Drojdia revine, într-un format nou, ceva mai … direct, să-i zicem. Dacă înainte site-ul Drojdia era un soi de avizier pentru întâlnirile face-to-face ale micuţilor, care însă ni se spune că vor reveni şi ele la un moment dat, acum prim-planul a fost cedat textelor.

Oamenii ăştia îmi par originali, înclinaţi spre tradiţie fără să devină Marioara Murărescu, înclinaţi spre modernism fără a-şi îngropa cititorul în banal. Sigur, poate că uneori mi-aş dori mai multă simplitate, poate că uneori simt că e câte o imagine forţată până-n pânzele albe, poate câteodată nu mă prind ce-a vrut autorul (hei, sunt şi eu varză ca tot omul). Doar nu poate să-ţi placă totul. Am văzut câteva chestii care mi-au plăcut (par example), probabil cele mai cele vor ajunge pe-aici, printre recomandările-mi către popor, cred că am văzut şi una-două chestii care să mă facă să fug urlând, dar per ansamblu…e binee, mă. Una peste alta, Drojdia e sursa mea preferată de literatură bună de la oameni vii de pe net.

Voie bună!

2 responses to “Drojdia se întoarce

Lasă un răspuns

