Dinamo II – Sportul Studenţesc 0-2

Avrame, ai 1.69, bă!

(…)

Avrame, ai crescut în ochii noştri. Acum ai 1.72!

Să începem cu veştile de ieri, când am aflat că am picat cu Steaua în Cupă. Sigur, e naşpet, dar se poate. Dacă îi prindem accidentaţi sau arhiîncrezători (asta ar fi uşor) sau cu juniorii sau sau… Şi bineînţeles, dacă ne facem partea, dar eu cred că ne-o vom face. E al doilea meci la rând când ne descurcăm bine timp de 60 de minute în zece oameni. În ştiri pe scurt, Sportul Studenţesc 2 a bătut pe Dinamo 3 cu 2-1.

Aşadar, să ne întoarcem la câinii noştri. De dimineaţă, cum mergeam spre metrou, din tufişuri sare un şoarece şi mai-mai să-mi taie calea (îmi iubesc cartierul). Eu mă sperii, el se sperie şi până la urmă umflatul se întoarce de unde a venit. Oricum, nu cred că avem superstiţii cu şoareci tăindu-ţi calea.

Ţuşti în metrou, cobor la Ştefan cel Mare, şi din patru oameni întrebaţi ajung la stadion. E destul de rău, având în vedere că eram foarte aproape, dar destul de bine având în vedere că nu se vedea, că n-aveam idee că în faţa mea e clădirea CS Dinamo şi că de obicei îmi iese din zece oameni întrebaţi. Mă strecor printre firele electrice care plutesc pe şosea (e plăcut aici, la voi), văd nocturna şi dau şi de intrarea mare, după care încep să bâjbâi puţin pe-acolo. Destul de repede apare un nene care mă întreabă ce caut şi îmi explică pe unde s-o iau. La asta nu mă aşteptam. E plăcut aici, la voi, fără urmă de ironie. Drumul spre stadionşorul Florea Dumitrache, ex-Victoria, trece fix pe lângă un rând de WC-uri. Ouch. E plăcut aici la voi, cu toate urmele de ironie. Şi uite aşa ajung, în premieră sezonul ăsta, înainte de începutul meciului. Cu vreo 3 secunde.

Am jucat mai bine. Cred că pot s-o spun, fără îndoiala caracteristică. Pe început de meci, Postolache foarte combinativ, Nicola urca bine, nici de Curelea nu m-aş plânge prea tare, iar Varga a dat dovadă de spirit de sacrificiu la câteva mingi pe care le-a urmărit, deşi păreau pierdute. Parcă s-a jucat cu ambiţie, cu zvâcul care a cam lipsit până acum. Câteva şuturi ale lui Posto de la distanţă, după aceea o cursă a lui Curelea care i-a pasat, pare-mi-se, tot lui Postolache, al cărui şut s-a dus fix la portar. Ceva mai încolo, Rusu trimitea un şut similar, molatec, pe portar, din poziţie bună. Şuturile lui Varga de la distanţă, prin rândul 8 al peluzei.

Apropo de Postolache, prin minutul 30 a îmbrâncit un adversar, care era căzut la pământ, în timp ce jocul era întrerupt. Aparent, imediat după asta l-a înjurat pe arbitru, care i-a dat şi al doilea galben. Antrenorul Falub a fost trimis în tribună după scurt timp, aparent tot pentru că s-a luat în gură cu centralul. Mă rog, ar fi fost trimis în tribună dacă ea exista, aşa a fost trimis de cealaltă parte a chestiei ăsteia de tinichea:

Tribuna 2..sort of

Tribuna 2..sort of

Acum nu vreau să încep cu teoria conspiraţiei, dar a fost un roşu dat cam uşor, iar faza cu înjuratul este extrem de relativă. E doar cuvântul arbitrului împotriva jucătorului, iar jucătorii oricum înjură ca la uşa cortului, dar din când în când mai sunt auziţi. Dar să-l înţelegem pe centralul Avram, care e fi-su lu’ ta-su. Are şi el o nevastă acasă, care îl tot pune să spele vasele, are 1.69 şi acum să mai cârâie şi jucătorii la el? Din aceeaşi familie, la un moment dat o centrare a lui Varga era să ajungă la Nicola în flancul celălalt, dar un fundaş dinamovist a cam luat-o cu mâna sub ochii tuşierului. Care n-a văzut nimic.

Să mai notăm pentru Dinamo o ocazie la o lovitură liberă în finalul reprizei, bătută excelent dar scoasă de Samoilă în corner. De asemenea, să mai notăm câteva centrări sau şuturi în plopi, dar la care mi-a stat inima din cauză că au venit la desincronizări/bâlbe măricele în apărarea noastră. Dar apărarea a funcţionat, per ansamblu. Puncte bonus pentru juniorul Beţa şi pentru Samoilă, care a apărat bine.

Dar şi în zece tot noi am atacat mai mult şi până la urmă am scos un penalty, la o fază în care Curelea a fost agăţat de portarul gazdelor. Varga a transformat lovitura de la 11 metri. Probabil portarul merita şi un roşu pentru că era ultimul apărător, dar hei, am câştigat. După gol a venit o uşoară retragere, ba chiar l-am văzut pe Varga ducând mingea spre colţul terenului când mai erau vreo 20 de minute. Dar am trecut peste tendinţa asta şi am mai ieşit în atac de 1-2 ori. La o asemenea fază, Andrei Stângă a fost servit impecabil şi a rămas singur cu portarul, pe care l-a executat, trimiţând mingea pe sub peste el. Meciul parcă a fost prelungit cu o infinitate, dar nu s-a mai întâmplat mai nimic.

Cred că a fost primul meci al lui Beţa în echipa mare în campionat. De asemenea, a revenit Kiki Irimia. La Dinamo 2, a jucat Mirinda ăla şi Matache a fost în poartă (deşi părerile erau împărţite în privinţa asta, dar totuşi Romanovs era chel şi ăsta nu). Au mai jucat Lemnaru şi doi negri, dintre care unul mai deschis decât celălalt. Nu ştiu dacă ăştia erau tot ăia doi negri de sezonul trecut, că ăia erau buni şi ăştia nu. Dar să ne încheiem aici obligatoriul paragraf rasist.

Flora locală

Flora locală

LATER EDIT: Alte impresii aici, cronica pe site-ul oficial aici, video aici (deşi URL-ul nu pare să spună asta).

O victorie bună. Echipa a dat dovadă de mult caracter. Poate, poate se leagă ceva. Să vedem cum om juca în 11. Haide Sportul!

2 răspunsuri la „Dinamo II – Sportul Studenţesc 0-2

Lasă un răspuns

