Şi am bătut şi pe Steaua

Mi-am propus să comentez cât mai puţin spre deloc despre meciurile Sportului pe care nu le văd pe viu, la faţa locului. Deci o să încerc să fiu scurt.
Mi-a plăcut că n-a existat crispare. Mi-a plăcut că s-a jucat cu voinţă, cu devotament, că băieţii au pus osul cum n-am mai văzut de mult. Mi-a plăcut că din când în când o mai dădeam pe un-doiuri, mi-a plăcut că pasele mai mergeau. Adorabile contraatacuri, bune ieşiri din apărare. Ador apărarea, care a fost foarte sigură pe ea. Mi-a plăcut pasa aia şmecherească a lui Varga de pe la ultima fază. Dacă o face în campionat la 0-0 îl omor. Mi-a plăcut maturitatea rarissimă din joc. Nu mi-a plăcut cum am dus mingea la colţ spre sfârşit. E mârlânie. Mi-a plăcut Falub, calm, încercând să tempereze şi să sublinieze că mai avem mult până departe. Campionatul e buba, dar încă se mai poate spera. Totuşi, am putea să nu neglijăm cupa? Parcă, parcă, ar ieşi de-o ciorbă.
Hai să lăsăm artificiile şi şampania deoparte. Am bătut o echipă care se numea Steaua, dar era formată din juniori, rezerve şi jucători care n-au mai jucat de 2000 de ani, iar unitatea echipei era inexistentă. Unii dintre oamenii ăştia nu s-au văzut nici întâmplător, pe stradă, dar acum trebuia să construiască împreună. Plus sictirul lor faţă de cupă. Cu toate astea, am bătut o echipă care se numea Steaua şi e o oarece lovitură de imagine. Momentul poate reprezenta un început, o renaştere, un punct zero. Hai că se poate! Pe de altă parte, el poate să nu aducă nici o schimbare, că doar la ocazii ratate ne pricepem. Dar viitorul n-a fost încă scris şi parcă, parcă sună bine.
Video: golul 1, Curelea. Şi golul 2, Varga. Final: Sportul-Steaua 2-0. Duminică la 13, acasă cu Ceahlăul. Haide Sportul!

2 răspunsuri la „Şi am bătut şi pe Steaua

Lasă un răspuns

