Sportul Studenţesc – Concordia Chiajna 0-1

Mda…ăăă..cum să spun eu asta..

Ne-au .. bătut. Am fost total incapabili. Big time.

Cică înainte de meci marele Şiman l-ar fi scos din lot pe Postolache, pentru că nu vroia să îşi prelungească contractul până la sfârşitul lumii. Mi se pare că se potriveşte ce spunea .. toată lumea, la meciul cu Dinamo 2, după eliminarea lui Posto: „Băăă, idiotul ăsta ne-a dat afară cel mai bun om!” Când o să dispară de la noi, românaşii, cretinitatea asta cu nu prelungeşti contractul, te trimit la Ulan Bator?

Nicola a fost căpitan. Proastă alegere. Am reţinut vreo două pase pentru nimeni şi în general multă indecizie la construcţie, mult prea multă pentru un lider. În repriza a doua a fost extrem de fad, ca mai toată lumea.

Uite, ăsta a fost un şut pe poartă de-al nostru, cică au mai fost şi altele, nu multe, dar să mor eu de-mi mai amintesc vreunul:

Golul oaspeţilor a venit după ce Diniţă a scăpat pe contraatac singur cu Niculescu şi a tras în vinclu.

Repriza a doua, ştearsă, ştearsă, mai ştearsă ca prima. Câteva cornere, şuturi, chiar una sau două faze de singur cu portarul pentru Chiajna. Niculescu a scos însă şi, cu excepţia unei perioade când se apucase să joace volei, aş spune că el chiar a jucat bine.  Din păcate, n-a avut cu cine… Lovituri libere periculoase pentru oaspeţi, exemple mai jos:

şi încă una, mai ceva ca astea, când mingea a trecut la o palmă de bara din stânga.

La noi, un fundaş a reuşit să rateze din vreo şase metri, având în faţă o jumătate de poartă goală, după un corner. Nimic nou, deci. Şi în rest, multe faze de handbal cu mingea purtată de pe un flanc pe altul, fără ca nimeni să-şi asume răspunderea unui şut sau chiar a unei pase în faţă. Greu…

Cea mai interesantă fază a meciului a fost … Ovidiu în costum, o imagine unică pe care numai partidele de miercurea o pot oferi. Din păcate, am doar o poză din spate, pentru că n-am fost pe fază la şedinţa foto de la început, iar deja la pauză nu mi se mai părea amuzant.

Aşa da, aşa nu

Aşa da, aşa nu

Fotbalistic vorbind, nu, meciul n-a prea avut faze interesante.

0-1 la final, după un meci care emană neputinţă. Lui Niculescu nu-i venea să se mai ridice de pe gazon, dar colegii lui nu prea dădeau urme de remuşcări sau păreri de rău. Aşa cum nu mă aştept ca nici antrenorul sau Şiman să considere că e ceva în neregulă. Şi, încet, încet, continuăm s-o luăm la vale…

Niculescu la pământ

Niculescu la pământ

Suntem la patru puncte deasupra liniei, care se apropie şi se apropie… Iar răsuflarea ei în ceafa noastră n-ar fi o problemă dacă am juca ceva fotbal, dar aşa..

Haide Sportul!

Lasă un răspuns

