Adio, Forex

În momentul în care scriu rândurile astea, trebuia, în mod normal, să fi ajuns de puţin acasă şi să mă apuc să scriu cum a fost meciul cu Forex Braşov. Din păcate, Forex Braşov nu mai există, sau cel puţin ia o pauză sezonul ăsta. Mi se pare tristissim că o echipă din divizia a doua, nu de pe coclauri, şi care nu apăruse chiar ieri, să dispară în mijlocul campionatului pentru că nu mai are bani.

Mă rog, până am ajuns la al doilea paragraf au mai trecut vreo două zile de la momentul când ar fi trebuit să mă fi întors de puţin acasă de la meciul cu Forex. Dar intenţia contează, nu? Oricum, nu vreau s-o lungesc. Ceea ce vroiam să spun e că Forex o să-mi lipsească. Era o echipă frumoasă, o echipă mică şi care nu prea e băgată în seamă (cel puţin comparând cu concitadina vizibil mai umflată şi mai hrănită cu linguriţa de primărie, chiar şi în vremurile când Forexul o ducea mai bine), dar o echipă care îşi făcea treaba. Juca simplu, tot în faţă, spre poartă, fără intenţia de a păcăli fotbalul atât de întâlnită prin B. Bănuiesc că aveau şi o şcoală bună, pentru că transferuri nu prea păreau să facă. Şi mă tem că, şi dacă Forex se va întoarce la anul în C, nu va mai fi la fel.

S-ar putea spune că am mai scăpat de un adversar. Da, poate e adevărat sau poate că am fi câştigat oricum meciul şi nu mai e mare diferenţă (deşi judecând după ultimul meci direct, un 0-0 somnoros în Regie, n-aş fi sigur…). Dar ce rost mai are? Sensul fotbalului e să fie jucat pe teren, nu la mese verzi, comitete şi comiţii, consilii de acţionari şi alte cele. Nu vreau să mă apuc să pescuiesc vinovaţi, deşi bănuiala mea ar fi că patronul s-a îmbolnăvit de atât de românescul sindrom „vinde terenul, fă mall şi îmbogăţeşte-te”. Nu mai contează cauzele. Pur şi simplu e păcat. Şi nu îmi pot imagina cât de aiurea e să afli că brusc echipa ta nu mai e.

Haide Forex! Voie bună!

2 responses to “Adio, Forex

  1. Mda…fără îndoială, chestia merita mai multă atenţie decât a primit. Totuşi, cred că eu am aflat de pe gsp punct ro, sau de la cineva care a aflat de pe gsp punct ro, sau…

Lasă un răspuns

