Sportul Studenţesc – FCM Bacău 5-1

Scuzaţi faptul că scriu aşa târziu. Neah, iar n-am chef de povestit, ar fi prea multe şi câteva mi-au scăpat, de exemplu primul gol, am ajuns chiar după el.

Joc frumos, entuziast, degajat şi plin de idei la noi. Au apărut şi câteva şuturi de la distanţă şi nu prea rele, deci vedem şi cojones. A dat gol şi Stângă, ce-i drept, din doi milimetri, cu poarta destul de goală. Ziua lui Postolache, de departe cel mai bun de pe teren, care a dat un hattrick, incluzând un gol cu călcâiul şi a mai scăpat de una-două ori singur cu portarul plus un şut de la distanţă. Posto e în mare formă, mi-e frică să nu plece la iarnă şi să ne lase cu ochii în soare.

Ce-i drept, am avut şi ceva probleme. La un moment dat a fost 1-1, gol marcat pe o chiflă în apărare când mingea trebuia degajată, urmată de ezitarea lui Samoilă, care n-a fost prea sigur dacă să iasă sau să stea în poartă. Juniorul băcăuan l-a executat cu un calm cam mare pentru un junior. Într-un fel, nu sunt răi pentru o echipă de tinerei, dar se vede că sunt sub restul diviziei şi nu prea au rezistenţă, dovadă că după 30-45 de minute solide au cedat în repriza a doua.

N-am mai dat de mult atâtea goluri, dar poate era bine să fim mai moderaţi şi să mai păstrăm câteva şi pentru ultima etapă. Şi să nu uităm că am jucat cu echipa de pe ultimul loc (mă rog, era penultimul înainte de etapa asta),  care se gândeşte serios la retragere. Am mai zis de 34656 de ori că, băi, se simte o schimbare după meciul ăsta, şi nu s-a întâmplat nimic, deci acum mă abţin. Să vedem ce o să fie în Cotroceni.

Haide Sportul!

Lasă un răspuns

