Avem guvern(aproape)

Mă rog, titlul e arhi-optimist. Nu vom avea guvern până în 22, când se stabilesc toţi miniştri, dar nu mai contează. Dacă înainte puteam să le mai caut mici scuze, puteam să mai cred că în atâtea sute de inşi în chestia asta s-o găsi unul cu puţin bun-simţ, acum mi s-a acrit. Ia prim-ministrul, pleacă prim-ministrul, o mişcare ce m-a lăsat lat. Cică s-a trezit Stolo că hotărârile se vor face cam prin comisie şi şi-a băgat picioarele. Ar fi fost OK dacă ar fi venit şi ar fi spus asta direct, oricum după ce te retragi din două funcţii aşa importante într-un interval aşa scurt n-o să mai ai cine ştie ce carieră pentru care să-ţi faci griji. Sau poate e ceva mai de culise şi mai scârbos, mă rog, nu merită atenţie.

Hai cât mai pe scurt: e prea pe faţă pentru ciolan. Ăsta va fi un guvern care nu te poate ajuta nici să treci strada, iar în mega-crize-economice-monstruoase-şi-alte-exagerări e cu totul inutil. Mă rog, să sperăm că se uită şi ei pe afară şi copiază ceva măsuri. Boc, chit că sigur, e un post politic, formal etc., nu-mi poate inspira încredere, ca om a cărui cea mai mare realizare a fost că a căzut în direct la Andrei Gheorghe. Stolojan părea un bun economist. Nu există doctrine, nu există stânga şi dreapta şi alte câteva observaţii evidente. N-am votat oameni, am votat tot partide, a se vedea algoritmul de redistribuire.

Mi-e scârbă. Hai data viitoare să votăm toţi, dar toţi, cu Uniunea Bulgarilor din Banat. Mă rog, mai puţin bănăţenii. Voie bună!

Lasă un răspuns

