Sportul Studențesc – Dunărea Galați 3-1

După cum spune cea mai des folosită frază de pe blogul ăsta, când am ajuns la stadion, era deja 1-0 pentru ei. Data viitoare cred că o să încerc să promit să ajung la timp. Asta pentru că data viitoare va fi într-o miercuri după-amiază.

Băjeții nu jucau nici prea bine, nici abominabil. Cam timorați totuși, cam mult plimbau mingea până să se încumete cineva să tragă, dacă se încumeta. De obicei nu se încumeta și totul se termina cu o tentativă de centrare oprită de pădurea de tricouri roșii. Pădurea de tricouri roșii se dispersa și ea binișor înspre poziții mai ofensive când avea ocazia, dar … iarăși,  nimic special de notat aici. Întrebare de 100 de puncte: de ce toate echipele cu care am jucat acasă în retur erau în roșu? Apropo, autocarul oaspeților arăta bine.

Am avut totuși cantitatea tradițională de faze fixe. Cândva, pe final de repriză, la un corner, mingea trece de portarul Galațiului de parcă nici n-ar fi fost acolo, iar din pădurea alb-roșie se înalță Curelea. 1-0. O altă fază vag de notat,  când o centrare pe jos e la un pas de a fi ciupită de Curelea, dar portarul, ajutat și de un fundaș al oaspeților, o ajunge primul. Oricum Curelea ar fi tras în portar și dacă ajungea.

În repriza a doua, tot noi ne-am văzut mai tare, aș putea spune, dar oricum nu-s foarte imparțial. Dar priviți tabela. Apropo sau nu, galerie drăguță a lor, aveau și-un steag umflat. Noi construiam cu ceva mai multă liniște, pasele lor lungi erau mai lungi. Uneori de o precizie exasperantă, altă dată portarul a degajat una direct în tribună.

Partea bună e că rubrica video de azi include două goluri. Partea rea e că dacă n-aș fi zis că sunt două goluri n-aveați nici o șansă să vă prindeți. Lovitură liberă de pe la marginea careului, bate Ferfelea, 2-1. Uite ce ușor e.

De-a lungul reprizei a intrat și Mandinga, care a adus nițică prospețime pe dreapta. Câteva atacuri reușite de ale lor, mai ales pe partea stângă, împotmolite în momentul centrării. Pe dreapta noastră erau Ciupe, care s-a rupt și a fost înlocuit după niște minute bune, și, pare-mi-se, juniorul Stere, pe la unul din primele meciuri. Deci nu-i cu totul inexplicabil. De altfel, apărarea a fost un pic cârpită și s-a văzut, dar s-a terminat cu bine. A intrat și Farmache, întors de la Farul după secole. O fază la care Curelea scapă singur cu portarul și e agățat din spate. Cam de roșu și penalty clar, dar arbitrul dă fault în atac. N-ai cu cine, mă, niște țărani.

O lovitură liberă din jumătatea noastră și, după vreo trei pase, mingea a ajuns la Curelea, într-o poziție bună, în careu. Un șut pe colțul lung și e 3-1. Și așa se și termină.

Și rubrica tradițională de întâmplări, evenimente și știri de după meci. Am dat de o nuntă, pe undeva între Izvor și Unirea, tocmai ieșeau nuntașii când treceam pe-acolo. Mă întrebase într-o zi cineva pe stradă dacă știu unde e starea civilă sector 5. Cred că acum am aflat.

NuntăNuntă

Și am vrut să văd cum e chestia asta (mereu am crezut că am un talent pentru statul pe loc pe stradă fără motiv). Cred că semnalul de start m-a prins cu câțiva metri cam departe de locul unde se întâmpla treaba (sau altă scuză), deci m-am mulțumit cu poziția de spectator.

Iar la Piața Crângași un nene îi certa cu îndârjire pe țărani. Bine, țăranii îmi inspirau ciorditori care le-au dat în cap țăranilor și acum le vând legumele și care locuiesc în Crângași, dar nu vreau să jignesc sau să generalizez sau ceva, deci n-o să zic asta. Că cică să nu mai vândă afară, că le revocă autorizațiile și îi taie ca pe cremwuști. Motivul acestei decizii, este, ca de obicei, „că așa spune legea”. Mi se pare mie sau în țara asta pe nimeni nu interesează DE CE spune legea ce spune? Deci piața Crângași cea outdoor, care chiar arăta drăguț (ce drăguț, în preajma Crăciunului arăta divin) se va transforma pe vecie în … parcarea Crângași? Urât. Foarte urât. Bine că nu fac mall.

Am câștigat, dar mi se pare că a fost o etapă bună și pentru contra-ceva-urile noastre. Hai, mă, că nu picăm, pică Suceava. Pe liga2.ro o cronică și un interviu (mă rog, două citate) cu Florin Motroc. Haide Sportul!

Lasă un răspuns

