Norvegia a câştigat Eurovisionul

Nu s-a terminat cu enunţarea încuscrelilor, dar se vede. Cred că ăştia sunt ultimii din Europa care îşi mai permit să organizeze un concurs de-ăsta. Nu prea ştiu de ce mă mai uit la chestia asta, chiar devine din ce în ce mai slabă.

Mi-a plăcut Portugalia, mi-a semi-plăcut Germania (şi mi se pare că ei au o oarece direcţie pe care merg în ultimii ani cu selecţia, stilistic vorbind. Există consecvenţă). Mi-a plăcut Portugalia. Mi-a sort-of-plăcut Rusia. Mi-a plăcut-foarte-foarte-puţin-spre-deloc Finlanda. Iar Azerbaidjan primeşte puncte cu bestialitate. What’s up with that? Dar nici o melodie nu mi-a plăcut prea tare. Cel mai bun cântec din istoria lumii e ăsta:

Nici bulgarii nu ne-au dat nimic. Nici evreii. Doar câte ceva din Spania. Cred că sor-sa lu’ Costin rămâne cu alea 7 puncte din Spania plus încă 10-12 din Moldova. Mi-au plăcut moldovenii, au sânge în vene. Ei au curajul să vină acolo şi să cânte în limba lor, întâmplător şi a noastră. Şi să se prezinte cu ceva specific, fără a duce deloc treaba până la kitsch. În contrast cu fete anti-criză şi fete balcanice.

Respect! A, şi Macedonia tocmai ne-a dat cinci puncte. Cu respect,

un boşorog care încă se uită la Eurovision

3 răspunsuri la „Norvegia a câştigat Eurovisionul

  1. Razvan, ma bucur ca noi am picat pe 19, am asa un sentiment de satisfactie, meritam 25-ul dar de merge si 19, apropo, la anul vreau sa castige niste jongleri cu drujbe :D, cantand Iron Maiden.

  2. Şi eu m-am uitat, cu încă o babetă de 21 ani, deci vezi că au totuşi un public destul de consistent format din boşorogi.
    Ăia din Azerbaidjan păreau luaţi de pe multiubitele site-uri cu piţipoance şi cocalari. Iar băiatul ăla care a câştigat era mai insipid decât berea fără alcool. Mă rog, oricum n-aveau de unde alege.
    Finlandezii ăia în costume de Halloween care au câştigat acum vreo 2-3 ani n-ar putea fi băgaţi la categoria jongleri cu drujbe?

Lasă un răspuns

