Almost there

Deci da, sfârșitul sesiunii se apropie. S-a terminat campionatul. A bătut Urziceniul, care a jucat aproximativ mai cinstit ca alții și poate va continua așa sau poate va deveni Steaua 2 sau chiar Steaua 1. Iar clasamentul a fost ăla din teren, decis dintr-un birou în ziua de după ultima etapă. Not funny. Azi am văzut doi copii jucându-se cu o creangă. Se jucau de-a „omoară șobolanul ăla de pe stradă”. Tot azi am văzut o mașină cu parbrizul din spate spart. Țăndări și bucățelele încă acolo, iar zilele astea am văzut niște demni locuitori ai cartierului care vin direct din pușcăriile din Spania la un taifas cu polițiștii, în spatele blocului. Aveau, dar vai, un audiaseiz, asta o fi pedeapsa pentru ciordeală. Un alt bou conducând ca boul, aproape să facă zob toate mașinile din parcarea  din spatele blocului. Pentru că a vrut să se dea el zmeu la cinci după-masa. Cam atâtea banalități din partea mea. AM BONIBON!! Nu exclud să înot în Bonibon pentru perioada următoare.

Fiți fără frică, voi reveni. Voie bună!

4 responses to “Almost there

  1. Erm…în primul rând, că aveam un articol acu vreun an despre Bonibon și în comentarii explicam și de unde am luat, n-ai fost atentă. Dar de data asta am luat de la un loc cu care am mult mai profunde legături sentimentale și personale, magazinul de la parter.

  2. Tu vrei să ţin minte lucruri de acum un an? Nu ştii că stai de vorbă cu o babă bătrână?
    Bine, să lăsăm asta. Ce e important: vreau şi eu! Adresa magazinului sau livrare prin poştă.

Lasă un răspuns

