Poftiți la covrigi

După cum spuneam și anul trecut pe aproape vremea asta, propun un tur al tuturor covrigăriilor pe care le știu (și pe care le știu și alții). Care te bagi? Provizoriu, data a fost stabilită pentru 28 august, cu rezerva că s-ar putea ca turul să se întindă pe mai multe zile, caz în care 28 august e prima dată.

Din moment ce n-am ce face, în 2009 există și un site pentru Turul covrigăriilor, la care o să vă trimit pentru mai multe detalii, pe toți cei 1 dintre voi care sunt interesați (estimare optimistă). Oricum, dacă în ce privește crearea unei mari mișcări pro-covrigi, unei emulații interinternautice nu îmi fac speranțe, o să am rugămintea ca dacă cineva știe o covrigărie bună să dea un clic pe linkul de mai sus și să o adauge. În turul covrigăriilor, poporul stabilește traseul! Dar eu am drept de veto, MUAHAHAHA! N-ar trebui să îți ia mult adăugatul, dar depinde de capacitatea de a identifica pe hartă unde e măgăoaia. Mă rog, nu trebuie precizie chirurgicală, dar aș aprecia să fie pusă aproximativ unde chiar e.

Da, cam atât aveam de comunicat. Covrigul e soră cu românul și aștept oameni hotărâți să probeze asta pierzându-și o zi, două cu covrigi. Sau măcar împărtășind informație despre covrigării, întru eliberarea informației. Covrigi, oștenii mei!

One response to “Poftiți la covrigi

Lasă un răspuns

