Gulaș – Sarmale 0-1

Deci. România câștigă primul meci în Ungaria după jdemii de ani, ceea ce bănuiesc că e motiv de sărbătoare. Nu știu, iar nu m-am uitat la meci destul de atent ca să pot exprima ceva inteligent aici, deci o să exprim lucruri evidente. Mi-a plăcut golul lui Ghioane, mi-a plăcut faza la care Chivu a scos o minge din teren chiar dacă era rupt, mi-au plăcut câteva contraatacuri pe final. În rest, a părut chestia obișnuită, un meci mai tremurat decât mi-aș fi dorit să văd, dar totuși făcut mai cu încredere ca în trecut. Și o echipă încropită bine având în vedere posibilitățile.

Tinereii au câștigat și ei în Andorra, de data asta într-un meci oficial, cu 2-0. OK dar cam nestrălucitor și acolo și o victorie obținută dintr-un penalty la început de meci.

Alte știri din România și din lume. Se pare (de parcă nu se vedea) că nici Franța nu se simte prea bine ori că ăia din  Feroe fac totuși ceva, pentru că francezii i-au bătut doar cu 1-0. Mă rog, probabil era nevoie de un 8-0 pentru Feroe ca șansele României să crească a 3%, deci bine nu e propriu-zis. Amicale. Italia a făcut un 0-0 în Elveția. Iar acum un minut s-a terminat Olanda-Anglia 2-2, lucrur anunțat în premieră de eubatcampii.wordpress.com. Yaay, sunt mai bun ca Reuters!

Voie bună!

Un răspuns la „Gulaș – Sarmale 0-1

Lasă un răspuns

