Mâine

Voi mai agasa cititorimea cu o nouă însemnare despre Sportul, după care mâine e meciul și poate o să mă mai calmez. Speranța e să nu mă calmeze de tot Chiajna și, dacă nu se poate să-i batem sau să nu ne umilească, măcar să le dăm un gol. Ar fi o premieră.

M-am mai conversat nițel cu un coleg de peluză, pare că lumea se gândește la promovare. Mie mi se pare chiar aiurea. Locul 9, tovarăși, locul 9. Cu mult noroc. Mai sus, mă îndoiesc că o să ajungem. Cu ocazia asta, am ajuns însă la constatarea că sezonul ăsta nu își mai propun toate echipele să promoveze și parcă avem mai multe d-alde Săgeata Stejaru și sateliți ca înainte. Deci concurența e mai mică, dar în continuare cred că nu ne ține. Și probabil sunt doar vreo 3-4 echipe care se bat cu pumnii în piept vizavi de promovare, deci există realism. N-a fost nevoie decât de o semi-prăbușire a economiei mondiale pentru asta.

Nu în ultimul rând, două articole de pe liga2.ro vreau să vă recomand. Unul e despre juniorul Viciu, noul portar. 18 ani, venit de la Târgu Mureș, trecut prin câteva loturi naționale de juniori, cu o scurtă ședere pe la Atletico Madrid. Potențial, dar și inadaptare. Nu știu, să vedem mâine cum se descurcă.

Și un interviu cu Selymes despre cum vede el treaba. Esențialul: băjeții știu, dar sunt probleme cu mentalitatea. Adevărat. Dar au mai spus asta destui, se pare că nimeni nu i-a găsit leacul.

Mâine, la 11, Chiajna – Sportul. Haide Sportul!

Lasă un răspuns

