Timișoara se califică în Europa League!

Serios, dintre echipele românești s-ar putea ca Timișoara să aibă drumul cel mai neted spre grupele Europa League, pierzând două meciuri cu Stuttgart fără să se întrebuințeze foarte mult. Nu-i acuz că cedează intenționat, îi acuz că își cunosc propria valoare. Din păcate, cred că își cunosc propria valoare un pic prea tare pentru a produce fotbal prea interesant (Da, sugerez voalat că un 0-4 mai deschis ar fi fost poate mai interesant și cu același rezultat. Bine, nici măcar nu mai e voalat. Dar nu insist pe asta, a fost OK și așa).

Puțin dezolantă exactitatea cu care diferența de valoare de pe hârtie e transpusă în teren. Într-un fel, formatul Ligii Campionilor s-a schimbat pentru că Platini vroia să-i vadă și pe Dudelange în grupe. Am obținut un play-off în care ăia mari joacă între ei și ăia mici la fel, dar favoriții câștigă mereu. Chiar dacă în teorie ar trebui să fie mai mult echilibru. Și n-o să ajungă Dudelange în grupe, o să ajungă tot … Olympiacos. Să am pardon că nu mă leg prea mult de meciul propriu-zis, dar am văzut doar repriza a doua, deci n-am văzut mare lucru.

Pare-se că scorurile au fost, în rest, nițel previzibile și ele. Mi-e frică să n-o dăm în Formula 1, unde se tot schimbă tot „pentru creșterea spectacolului” dar doar cei mai bătrâni știu ce e aia depășire și au văzut una într-o cursă în direct. Oh well. Voie bună!

Lasă un răspuns

