Ceva cu Europa League și România

Iarăși multe meciuri, patru de data asta, și iarăși n-am înțeles mare lucru din ele. Văzut doar repriza a doua, iar aia tot printre picături, chestiile importante de la un meci pierdute pentru că eram pe altul.

De exemplu, habar n-am ce s-a întâmplat la Dinamo. Înțeleg că s-au întâmplat lucruri goriliene și că o să iasă rău. Momentan am ascultat câteva comentarii extremiste de tip „nu mai trebuie să sufere toată România pentru acești câțiva golani, să-i împușcăm” și aștept un întreg val de comentarii extremiste de tip „ce cuaie, te lași mapinpulat de presă, ei voiau doar să arate că GABORII ne exploatează și să … intre în teren să planteze micșunele cuaie EȘTI SCLAVU LU SANDU!! LIBERTATE PENTRU SUPORTERI!” Să încheiem însă cu acest subiecte, pentru a vorbi despre lucruri pe care le-am văzut.

Am văzut vreo două goluri duh ale Stelei și o fază fleoșcăită despre care comentatorii spuneau că este genială și a fost aproape 4-0. Aham. Move along.

Am văzut și niște faze de la Sarajevo – CFR.

Am văzut și penalty-ul lui AEK și mi s-a părut cam ușor acordat. Adică sigur, la noi acolo în B era penalty, dar… Și crâmpeie de joc, senzația fiind că Vasluiul și Clujul au controlat tremurat și Steaua iar a picat cu un fel de Chiajnă. Această cronică energică se încheie aici. Voie bună!

Lasă un răspuns

