Sportul Studențesc – Victoria Brănești 1-2

Destul de jenant. Să punctăm câteva lucruri.

Mă bărbieresc din ce în ce mai aproximativ. Plec din ce în ce mai devreme și ajung din ce în ce mai târziu.

Am ajuns, după un târâș aproximativ prin traumatizatul Grozăvești, la intrarea dinspre Crângași, unde am așteptat conștiincios ca Călin (salut, metre!) să-și termine sticla de apă și între timp am vrut să arunc o privire peste ditai poarta metalică. Organul de ordine o fi crezut că vreau să violez poarta sau ceva și mi-a adresat un strălucitor „Domnu’ cu numărul 17, ne tragem de șireturi? Ia ieșiți afară și nu mai intrați”. Ar trebui ca niciodată să nu mai spun lucruri pozitive sau neutre despre jandarmerie. Că uite, n-am de ce.

Un cartier mai încolo, după intrarea pe altă parte, am fost la vreun minut de a vedea primul gol al oaspeților. Mă duc prin peluză, mă uit la domnul … Gigi cred că se intitulează și îl întreb cum a fost. „Ăla de la ei, numărul 6, avea mingea aici în colț, a ținut de ea și la un moment dat a centrat, ei aveau un om în careu, noi patru, și Lung a băgat-o în poartă frumos”. Grmffff. Ciupe s-a hotărât că nu mai vrea în teren și a luat un roșu după un fault pe la mijloc. Apoi apărarea e jaloane și ai lor au timp să dea cu capul în bară și să sară și la ricoșeu. 2-0.

Ferfelea driblează câțiva oameni și trage pe scurt pentru 1-2. Apoi nu se mai întâmplă nimic toată repriza a doua. Apărarea tot jaloane. Atacul, tot cu șuturi în mârlani. Rețin o intervenție a lui Viciu, dar din repriza I. O voi pune aici, dacă o tot rețin și voi spune că a scos frumos de lângă vinclu, dar pentru că Ciupe dormea lângă omul lui. Adversarul poate, la corner, să dea de lângă omul lui. Așa s-a jucat.

Niște tras de timp, niște simulări. Un galben pentru portarul oaspeților. Aer de meci în deplasare. Expresul 503, București-Brănești (un maxi-taxi), parcat lângă stadion (nu glumesc). Tribuna 2 plină de inși gălăgioși apăruți din expresul 503. De nșpe ori mai mulți jandarmi ca de obicei. Pentru o măslină de meci.

Cam ăsta a fost parfumul vremurilor. Sâmbătă pierdem la Ploiești. Haide Sportul!

2 răspunsuri la „Sportul Studențesc – Victoria Brănești 1-2

  1. Pingback: Razvan (eubatcampii) 's status on Saturday, 22-Aug-09 22:04:31 UTC - Identi.ca

  2. De la Dinamo vi se trage cu jandarmii! Na, să vedeți și voi cum e în „fotbalu modern”… că Sportul încă îsi permite s-o ducă un pic mai romantic.

Lasă un răspuns

