O altă chestie trendy

Microbloggingul este un alt lucru profund trendy în vremurile astea. Am și eu un cont, pe care, ca de obicei, îl anunț mult mai târziu decât e făcut. Și cu care n-am făcut mare lucru. Și nu m-am prins dacă folosește la ceva, dar mi-am zis că hai, oi mai avea gânduri scurte și anecdote de împărțit. Dacă tot fac anunțul, cred că da, o să încerc măcar ca mici întâmplări cu Doreli și semne cu „interzis accesul pe pârtie persoanelor cu sâni” (poveste reală, văzută în Predeal) să mai pun pe-acolo în loc să se piardă total. Și poate chiar își va dovedi o utilitate. Probabil că nu și o să renunț. Repede.

Deci să trântesc și o adresă: adresă. Nu e twitter, e identi.ca, pentru a mă identifica în mod clar ca open source fanboy. Voie bună!

2 responses to “O altă chestie trendy

  1. Pingback: Razvan (eubatcampii) 's status on Sunday, 23-Aug-09 21:32:18 UTC - Identi.ca

Lasă un răspuns

