Sportul Studențesc – FC Snagov 5-2

M-am trezit cu Horia Brenciu în cap. Nu Teleeurobingo (nu-mi mai amintesc prea multe din era aia), ci un cântec. Septembrie, luni… mi-am repetat în gând pentru primele 11 ore din ziua asta. Doar că nu știam ce vine după „luni”, așa că am tot spus „blue” sau „grmf” sau altceva, parțial influențat de un nene de la cerbul de aur de aseară. Acum îmi dau seama că am uitat complet de partea cu bărbieritul. Mă sclerozez. M-am urcat în metrou porcește de devreme, am navigat cu succes zona Grozăvești, constatând că s-a mai schimbat de acum două săptămâni și că, surpriză, se muncește! Și am ajuns pe stadion la 10:20. Cred că am rupt destul de bine șirul de întârzieri care ținea de jumătate de an. Iar la intrare, după situația jenibilă de anul trecut, a fost puțin invers (se simte când nu se întâmplă nimic gardastrofic pe stadionul Dinamo): doamna aia m-a întrebat dacă fumez și dacă am obiecte contondente și mi-a pipăit un pic glezna. Teroriști, nu țineți grenadele în șosete! Puneți-le în buzunar!

La prima fază, o centrare în careu a lui Nae, o respingere și Curelea e pe la 20 de metri pentru un voleu care se duce frumușel pe colț. 1-0, minutul 1. Deja așteptările mele erau puțin buimăcite (mergeam pe un X). Două ocazii pentru Snagov într-o repriză pe care am cam dominat-o la posesie: un șut în bară, cam din 20 de metri (o bubuise bine) și o lovitură de cap din 3 metri la un corner, care s-a dus binișor pe lângă, dar e îngrijorător că a apucat să dea de acolo. Din partea noastră, două-trei șuturi mai de departe prinse de Postolache și o muncă bunicică făcută de Nae pe stânga (și uneori pe dreapta), dar mai fără om la finalizare. O dată Curelea era fix pe centrare, dar un fundaș a bubuit mingea departe. Ferfelea are o lovitură liberă, bătută bine ca traiectorie, poate un pic prea jos, dar fără forță. Pe final de repriză, Ovidiu spune „să vezi că acum e gol” și Nae dă gol cu capul, găsindu-se, de data asta, la capătul unei centrări meseriașe.

După pauză intră Costin Gheorghe, care face 3-0 cu un șut în vinclu după o respingere. Șutul, care a fost de pe la 20-25 de metri, se lovește și nițel de un fundaș, dar își păstrează o aură de magie. După asta a urmat retragerea și era să ne prăjim. Apărarea a rezistat în mare, dar n-a rezistat în mic, iar de atac a fost vorba mai rar, preferându-se tehnica  mingii bubuite în față. Mai întâi, un șut în vinclu, din afara careului, pentru 1-3. Au. Mai apoi alte ocazii, printre care o fază nițel exasperantă la care, după bâlbă și bâlbă, Viciu însuși iese pe la 11 metri ca să respingă o minge și creează situația perfectă pentru un lob. Noroc că ăla dă peste. Intră Lungu, care ratează primele 3 intrări și în general e destul de puțin implicat. Andrei Stângă face un sprint de 50 de metri din peluză în tribuna 2 ca să ne amintească că „Scoate-l pe Lungu!” nu e o scandare cu care îți încurajezi echipa. Lungu își mai revine un pic și o dată blochează de două ori în aceeași fază. 2-3, gol cu capul din 3 metri la un corner. Sunt probleme acolo. După gol, băjeții ies la joc și controlează. Răsuflăm ușurați după două faze de driblat portarul: mai întâi Ferfelea, apoi Curelea, care calcă pe minge o dată dar rămâne la minge, calcă pe minge a doua oară dar îi rămâne, calcă pe minge a treia oară, vede cum mingea îi fuge, se întinde, o ciupește și GOOOOOOOL. 5-2, final.

Urmează Dinamo 2 în cupă miercuri și Săgeata Stejaru în campionat sâmbătă. Ar putea fi o serie frumoasă de 3 victorii acasă. Ar putea și să nu fie. Cronică pe liga2.ro . Sport.ro sunt mai zgârgiți cu videoul azi, dar au două goluri la o calitate la care nu se înțelege nimic. Haide Sportul!

Lasă un răspuns

