Sportul Studențesc – FC Botoșani 4-0

Sunteți cea mai frumoasă galerie. Nu față de adversari, asta nu mă interesează, n-aveți decât să-i înjurați cât vreți, dar în relația cu noi. Sunt foarte mulțumit.

(șeful stewarzilor sau așa ceva. Spre deosebire de jandarmi, unde am mai dat și de idioți, stewarzii de pe stadionul nostru au foarte, foarte mult bun simț)

Pardon de întârziere, am făcut o vizită mării. Am găsit un loc în Constanța cu șaorma ieftină, lângă gară. Se merită să mai luați trenul într-acolo pentru o gustare.

Așa. Meci. Oamenii cu adevărat interesați de meci ar fi citit despre el pe liga2.ro sau pe forum până acum. Cum am văzut eu meciul, dincolo de acele înșiruiri de fapte? L-am văzut ușor plicticos, dar nu chiar. Și nu mi-a plăcut ce am văzut. În jocul nostru. Pase care nu se leagă, joc nearticulat. Pe undeva s-a simțit lipsa lui Postolache, un liant stil superglue. Popescu a mai bâjbâit și el mingi. Ce ne-a salvat a fost faptul că adversarii nu știau multe și n-au mai rezistat fizic. Altfel, de lăudat rezistența psihică a alor noștri, care pe vremuri n-ar mai fi insistat când jocul părea destul de hotărât să se îndrepte spre 0-0.

De remarcat câteva faze bunicele făcute de Chețan pe stânga. De altfel, un meci în care au putut fi văzuți destui juniori: Truță, Chețan, Dobre. Curelea s-a mișcat destul de slab până a scos penaltyul, deci se poate spune că a fost decisideși a făcut un meci șters. La fel cum i-am bătut cu scorul cu care i-am bătut deși aș spune (sper să nu fiu înjurat prea tare) că n-am jucat mare lucru. Din când în când mai am această senzație la câte un 4-0. Că e un 4-0 defensiv, la ciupeală, și total lipsit de farmec. Și oamenii se uită la mine de parcă am înnebunit. Mai remarc bara lui Cruceru, zdravănă și îndrăzneață, și mă opresc. Ah, și lovitura liberă a lui Nicola. Perfectă. Gata cu remarcile.

Poze de la meci se găsesc în articolul de pe liga2 mai-sus-linkat, aici și aici. Urmează o deplasare cruntă la Suceava. Haide Sportul!

Aș mai fi notat și câte ceva despre meciul cu Urziceni, dar e târziu și n-am ce nota. Ne-au citit, ne-au închis, ne-au ghicit. Nu mi se pare foarte clar că n-ar fi fost penalty sau prea relevantă discuția.

Lasă un răspuns

