Sportul Studenţesc – CSM Râmnicu Sărat 8-0

Uau, ce meci. Scuzaţi-mi scriitura întârziată, zi de naştere în familie. (Mă rog, dacă mă grăbeam acasă poate aveam o oră sau mai mult în care puteam întocmi acest raport, dar uite că nu m-am grăbit). În ştiri off-topic, mi-am băgat şi eu Google Chrome, să văd cum merge, şi merge decent. Nu e acea îmbunătăţire de viteză masivă şi uneori chiar se poticneşte bine de tot, deci nu-mi dau seama dacă e ceva de capul lui sau e doar faptul că e proaspăt instalat.

Aşa, meci. La meci am ajuns la timp, chiar dacă n-aş fi crezut, în sensul că a început la aproximativ o secundă după ce mi-am luat poziţia în tribună. Nu am ajuns la timp, în sensul că prin minutul 2 mă chinuiam cu pusul unui steag pe gard (total antitalent, băi), iar în timpul ăsta Curelea ce mi-ţi făcea? Mi-ţi dădea gol. Mi s-a spus că a fost o centrare de pe stânga, de la ca de obicei excelentul Cheţan, din lovitură liberă, reluată cu capul. Oaspeţii s-au făcut remarcaţi din start, prin culorile originale de pe tricou, un fel de turcoaz. Altfel, mai toată seria joacă în alb-roşu sau alb-albastru, poate după simpatii. Băieţii ăştia sunt originali şi stylish. Să părăsim însă scurta noastră rubrică metrosexuală.

Mai apoi Irimia a deviat în aţe mingea venită dintr-o centrare de pe dreapta, la un corner. Curelea a mai dat o boabă şi se făcu 3-0. Frunze zburând pe lângă noi spre teren, pauză. Frumos. În repriza a doua omul de la tabelă a mai fost provocat de multiple ori, nu fără o perioadă de 15 minute de relativ echilibru, mai curând de negăsire a drumului din partea noastră suprapusă pe o tresărire de orgoliu a lor. Apoi Ferfelea din lovitură liberă, Ferfelea din nou, Curelea, Ferfelea după un frumos contraatac, Truţă. Truţă a mai ratat câteva, Curelea o tonă, 3 din 10 (hei, măcar acum avem un procentaj clar). O fază senzaţională a lui Costin Gheorghe cu 3 driblinguri şi o bară zdravănă. Merita şi el un gol.

Meciul ăsta e recordul de scor din istoria Sportului, pare-se. Ferfelea e golgeterul seriei. Sportul e pe 4. Iar pe mine m-a apucat fredonatul plecând de la meci. Semne bune, per ansamblu. Azi am auzit păreri de la „nu jucăm mare lucru” la „nu i-am mai văzut jucând aşa bine de mult timp”, ambele la 3-0. Cred că merge. Cred că suntem consecvenţi şi dacă ne ţine va fi bine. Uite, literalmente se scrie istorie. Sigur, tăvălindu-i pe jos pe unii, dar istorie. Un adversar în mare pare curat, cinstit, care încearcă (au avut şi ei o ocazie măricică şi o mână de izbucniri) şi nu se ascunde, nu îmbâcseşte jocul. Dar e necopt, lipseşte şi tehnica (nişte chifle amuzante am văzut azi) şi asta poate momentan. Îi doresc, fără nici o răutate, să poată mai multe pe viitor şi să revină în B mai puternic,  pentru că ţesătura morală pare foarte OK (minus o intrare cam ciobănească a unui negru, asta a fost rubrica rasistă).

Urmează deplasare la Breaza. Haide Sportul!

Lasă un răspuns

