Cupă: Sportul Studențesc – CS Otopeni 3-1

Păi ăla m-a făcut bețiv. Ce, mă, beau pe banii tăi? E treaba mea dacă-s bețiv!

(individ etalând valori de dreapta, certându-se în metroul cu care am venit)

Am tremurat un pic la 1-1 dar în cele din urmă ai lor s-au dovedit a fi mai tolomaci decât ai noștri.

Vreau să remarc chestiile care se întâmplă cu Pasajul Basarab. Un sens de mers, pe sub pasaj, de la podul Grozăvești până la întâlnirea cu șoseaua Plevnei, este finalizat și funcțional, carosabil plus trotuar. Impresia mea e că au mai tăiaqt din parcarea Carrefour, haha, e un fel de răzbunare pentru măcelărirea trotuarelor de la mine din cartier.

Cum am luat-o pe acolo, am transformat o întârziere îngrijorătoare într-o întârziere absolut apocaliptică și am ratat din nou câte ceva. Și anume golul de 1-0, marcat de Costin Gheorghe. A fost un meci abordat și cu niscaiva rezerve, parțial pentru că Bălan și Varga sunt accidentați, parțial ca să se mai odihnească niște băjeți și pentru duminică, cred. Niculescu, Patriche, Pătrașcu și Curelea au fost cele mai importante prezențe dintre titulari și ne-au scos din groapă de câteva ori. Am avut ocazia să-i vedem mai în prim-plan pe Ferfelea și Postolache, băieți care au strălucit cândva în B, dar acum au o prestație destul de palidă. A fost o tactică mai câmpenească așa, să dăm cu un gol mai mult și să nu ne întrebuințăm prea tare, în fața unui stadion golaș. (Venind de la un fan Sportul vă dați seama ce înseamnă asta…)

După gol a venit o ușoară moleșire și poate vreo 15 minute de otopenism, la care am rezistat demn. Mai apoi jocul s-a echilibrat, am controlat cum trebuie (undeva pe aici a venit și pauza meciului), dar asta nu l-a împiedicat pe Patriche s-o facă lată cu un fault în careu. Penalty, gol, 1-1. Păcat mai mare de suspendare, că echipa revine…

Dar revine? Drept s-o spun, am avut emoții doar în sensul că m-am temut de prelungiri și de un meci târâit spre penaltyuri. Oaspeții n-au arătat nici valoare, nici inițiativă cât să câștige. Dovadă golurile care i-au îngropat, unul la care Curelea a primit practic o centrare de la un fundaș (care la rândul lui încerca să respingă o centrare, dar a făcut-o spre interiorul careului, paralel cu linia), iar celălalt, la care portarul a respins un șut fix în adidasul lui Posto.

Emoționant? Da, un pic. Îngrijorător, poate, în perspectiva tururilor următoare. Dar poate putem să privim problema și altfel: suntem echipă mare, jucăm în Cupă fără vedete și tot câștigăm. Și cum era aia? Echipele mari știu întotdeauna când să apese pe accelerație. Da, asta a fost (plus un pic de noroc).

Video. Un rezumat la TVR, spre finalul acelui reportaj, cu 4 goluri și un interviu în 40 de secunde. Sport.ro, televiziunea oficială a Cupei (și, gen, singurii care pot pune legal rezumate pe net) are doar 3 goluri în 15 secunde (uite de-asta e bună ilegalitatea). Niște declarații la Gazetă, că e mai greu cu cronicile. Următorul meci e foarte, foarte important: duminică, la 14:30 cu Astra lui Tibi Selymes. Cine pierde se scufundă spre retrogradare. Eu sunt optimist, cred că într-o zi bună ar trebui să-i rupem, tehnic și tactic și, da, psihologic. Acum e momentul ca toți jucătorii să fie apți fizic și concentrați.

Haide Sportul!

Lasă un răspuns

