8 bit music

Undeva la granița între „less is more” și „chestii simple, distractive și nostalgice, așa”. Nu știu, eu n-am avut Nintendo-uri vechi (mă gândesc că toată generația mea le-a cam ratat, deși mai știu oameni care au avut console aproximative, doar cred că ceva mai recente și mai no name), dar tot mi se pare mișto faza.

2 răspunsuri la „8 bit music

  1. vrei să zici că tobele alea sunt pe 8 bit nu? poate chiar pe MSB-ul din cei 8 biți că deh tre să încapă și restul undeva

Lasă un răspuns

