Am o superputere. Ce fac cu ea?

Se pare că am fost atât de cuminte încât Youtube mă lasă să pun filmulețe mai lungi de 15 minute. Eu mă îndoiesc că am fost chiar atât de cuminte, dar bine că s-au păcălit. Dar…ce să fac eu cu asta? Cum mă ajută asta? Eu am filmulețe de 15 secunde în medie!

Iată, atât de schepsis cât și de test cât și de recomandare, un documentar despre Arduino, o trusă mică și ieftină cu care oamenii își pot face propriile chestii electro-computerești (și apoi pot să le vândă altora care să descarce agățătoare de pe internet și să le tipărească! It is that cool!).

Altfel, aștept (nu cu prea multă nerăbdare) sugestii. Cu ocazia asta vreau să mă anunț încântat și de faptul că Youtube mi-a oferit o variantă experimentală de primă pagină (nu știu cât de mulți sau puțini oameni sunt în testul ăsta) și, șoc și groază, acum pot suporta să mă uit la prima pagină Youtube. E chiar mișto: chestiile noi ale mele și oamenilor urmăriți, totul sortat după cele mai recente chestii, și nimic altceva care să stea în drum.

Voie bună!

Lasă un răspuns

