Apropo, m-am tuns

În caz că mai era cineva îngrijorat de problemă și n-a fost anunțat personal (oameni aleatori din liceu, mă uit la voi) și mai citește pe aici (mulțimea vidă, te am în vizor) … well, e în titlu, am revenit după cinci ani la frizeria din cartier, mai înțelept și mai rafinat și poate chiar mai păros. La început am crezut că sunt aplaudat la scenă deschisă și lacrimile frizerițelor curg pentru revenirea mea. Apoi am văzut că Laurette Atindehou și tatăl ei aveau o reîntâlnire emoționantă după 149 de ani, în direct la Pro TV.

Un răspuns la „Apropo, m-am tuns

Lasă un răspuns

