Scapă de chelie cu BleachBit!

Atenție mare: acesta nu este un mesaj publicitar! Acesta este un mesaj de satisfacție pură!

Se pare că oricât de mare aș face o partiție de Windows mă voi întâlni, mai devreme sau mai târziu, cu balonașul acela care-mi spune că e plină. Și o golesc o dată, de două ori, după care mai trec niște săptămâni și se umple iar și mă avertizează în fiecare clipă, iar eu nu înțeleg unde s-a dus spațiul ăla și mă văd înecându-mă în nisipuri mișcătoare.

BleachBit este un program care face curat pe disc, dincolo de cache-ul browserului și mergând până la cache-ul lui Adobe Reader (ce bip bip bip face el cu un cache?) și multe altele, printre care și foldere ezoterice ale sistemului. Și până acum a reușit să nu-mi șteargă kernel32.dll! (cum e, între timp i se zice kernel64.dll?)

Vedeți că are și versiune de Linux, dar nu știu cum s-o face că acolo nu mi se umplu partițiile. A curățat vreo 5 giga, ceea ce vă dorim și dumneavoastră. Noapte bună!

2 responses to “Scapă de chelie cu BleachBit!

  1. pt șters fișiere sistem, recomand bumblebee

    știi faza?

    oricum thx pt recomandare, și mie mi se umflă partițiile windows și chiar am căutat și n-am găsit așa ceva ultima oară.

Lasă un răspuns

