Să vindem tot

Robin and the Backstabbers – Iguana făcătoare de minuni
Un cântec pe care l-am urât de primele foarte multe ori și acum mi se pare absolut minunat. Se mai întâmplă.
Despre trupă în general am impresia că au niște titluri demențiale și e greu ca melodiile în sine să se ridice la nivelul lor (de exemplu, „La izvorul numărul 10 de la Borsec, acolo am șezut și am plâns”). De curând au lansat și un album, căruia probabil o să-i dau o șansă (poate și voi).

Noapte bună!

Lasă un răspuns

