Bright Eyes

Îmi place stilul vocal simplu, ca și cum ești acolo, în aceeași cameră, te privește în ochi și îți vorbește. Și îmi place că e un om pierdut cu o mie de cămăruțe interioare. Îmi plac oamenii ăștia, e inevitabil. Dar nu-i doar asta.

Niciodată n-am vrut să vină cineva să-mi spună „e OK, o să fie mai bine, doar fă așa și așa”. Fundamental, that’s just bullshit. Aș prefera un „Te înțeleg, am fost și eu aici” sau „Te accept, cu greșeli cu tot” (atenție, asta e complet diferit de „îți dau dreptate” sau „ce bine ai făcut”). Cumva, e ceva din asta aici. Să nu mă simt singur în univers – poate lucrul cel mai important pentru mine.

Da, e și multă amărăciune și derută aici. Dar există și evadări: există prieteni, există muzica însăși. Există lumea însăși.

Și e frumos, iar nimic din ce e frumos nu poate să fie, în cele din urmă, trist.

Noapte bună!

Lasă un răspuns

