Cosmin Perța – Poem de spus

Ce mă împresoară pe mine acum este labilitatea.
Sunt un bărbat bun, fac tot ce pot,
Vreau să fac și mai mult.
De multe ori pântecul meu recită poeme absconse
Pe care le reproduc cu fidelitate, în absența inimii mele.

Sunt Whitman, sunt Maiakovski, Ferlinghetti, Petrarca,
Trakl, Celan, sunt toți cei care până la mine au scris ce credeam.
Sunt Gherasim Luca, Villon, Sanguinetti, Pasolini, Lorca, O’Hara,
Sunt Gottfried Benn, David și Mazilescu, din care am scris.

Sunt nimeni, și nimeni e numele meu, locuiesc în aburii fericirii
ce mă-nconjoară,
Nu sunt prietenul vostru, nu vă cunosc,
Locuiesc în aburii fericirii ce mă-nconjoară,
Gândurile mele mă obosesc,

Mătasea inimii mele se înfășoară
În jurul picioarelor mele.
Nu pot exista.

2 responses to “Cosmin Perța – Poem de spus

  1. You deleted your lovely New Year’s post, so I will comment here as well.
    Google Translate is not very friendly with poetry, so I won’t do your work any injustice by trying to comment on that. ;]
    A wonderful 2015 to you!

  2. Heeey
    Happy New Year! Have a good one!
    I will stop by your blog once all the partying is over, slightly ashamed I haven’t done that in a while.
    It’s not my work so don’t worry😛
    And thanks for the heads up on the new year’s post, accidentally took it down when changing the title. Should be back up again.

    Have a good year🙂

Lasă un răspuns

