În loc de cronică de Rockstadt

Începutul de album de Cohen din taxi, în timp ce afară era lumina aia caldă de lăsarea serii, cu munți de jur împrejur și case săsești identice înșirându-se de-a lungul șoselei.

Și apoi primul răcnet gutural auzit după ce cobori.

Bucata aia de iarbă de sub stele, unde e verde și răcoare și spațiu. Aș pune scene mai des acolo, dacă aș fi eu Zeul Scenelor.

Standul de cookies și freshuri de portocale și omul care m-a luat cu „uite mă, cine își ia vitaminele”.

Artificiile pe care le-am văzut întins pe jos, cu tot cerul ca un ecran de cinema.

Acea singură melodie cu nuanțe de folk metal (fundamental, am gusturi ușor de citit).

Kurtos-ul și murăturile (orice om care are castraveți murați buni este un prieten de-al meu)

Brașovul, frumos ca-ntotdeauna, cu casele bătrâne și pantele de pe strada Pe Tocile. Un moment din ăla, de „stai puțin, de ce să mergi până la Porto, când asta era aici în tot acest timp?”

Combichrist (atenție, clipul conține chestii).

Nu cred că mai e o surpriză că așa țin minte locurile, ca o serie de amintiri, de momente. Așa că dacă mă întrebi de un loc, e mai întâi awkward și mai apoi, o mică cursă, o să ajung la timp în starea de înșirat momente? Sau o să zic două vorbe și să rămân dator, să le înșir mai încet de-a lungul timpului? (Dacă ai răbdare pentru asta cu „de-a lungul timpului”. De obicei n-ai.)

7/10 poți da din cap.

Noapte bună!

Lasă un răspuns

